25 octombrie 2005

Generația tânară trebuie implicată, nu marginalizată

Generatia tanara trebuie implicată nu marginalizată

Nu îmi dau seama de ce se feresc toţi de generaţia tânără, pe care până acum au folosit-o ca pe o manevră.

Peste tot când vrei să te afirmi, să iţi zici punctul tău de vedere auzi texte precum: "Lasă că nu ştii, eşti prea tanar! Mai aşteaptă!"

Pentru ce? Ne ajută cu ceva? Pășim în lume adormiţi, fără să ştim cum să ne descurcăm, deşi peste tot suntem aproape "siliţi" să îndreptam greşelile celor ce ne-au marginalizat, practic, de ele cu texte banale, care nu îi definesc.

Avem și noi dreptul măcar să ne dăm o părere. Cum altfel ne putem demonstra calităţile dacă peste tot suntem priviţi de sus? Peste cât timp se va trezi omenirea? Când vom fi excluşi din acest program de tâmpire?

Vă mulţumim totuşi pentru încurajările din fiecare zi, stopate de aroganța cu care suntem trataţi!

Mai puneţi-vă și în pielea noastră să vedeţi că, daţi la o parte, o să ajungem la fel ca dumneavoastră: trăind din trecut, visând în viitor, măgulindu-ne cu faptul că odată am fi putut schimba ceva.

Am speranţa că ambiţia, de care mulţi dăm dovadă ne va ajuta să schimbăm cursul acestei istorii pe care o repetă fiecare generaţie. Mă adresez tuturor cititorilor care vor păşi în viață, rugându-i să își impune ei înșisi acest lucru fără a uita că: "Făcând o promisiune, contractăm o datorie".

Va fi datoria noastră de onoare să fim oneşti, deschişi oricărui dialog. Îi vom asculta pe toţi, vom relata cu obiectivitate și îi vom lăsa pe ceilalţi să ne judece. Dar... și noi suntem oameni și fără să vrem am putea greşi. "Când nu trăieşti este uşor sa nu faci păcate".

Vă îndoiţi? Deja sunteţi mai înțelepti, căci "îndoiala este începutul înţelepciunii".

Pentru mine, rămâne un singur motto cu ajutorul căruia am trecut mai uşor peste decepţii si m-a călăuzit până acum, pe care îl ofer tuturor:

"Înainte!Chiar daca n-ai sa reuşeşti!
De vei cădea, cazi in picioare!"

Simona Marina Zanfir

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...