01 iunie 2007

1 iunie 2007


1.06.2007
Ultima mea zi a copilului oficial! Nu-mi vine sa cred cat de repede au trecut anii cat de greu imi e sa realizez ca am crescut! Vreau sa fiu copil.... vreau sa am si eu parte de o copilarie normal sa apuc sa traiesc tot ce n-am trait tot ce mi-a umbrit de multe ori aceasta perioada. As vrea sa fie Iut langa mine cum era cand eram mica si imi cumpara cadouri si ma rasfata mereu de 1 iunie. N-as vrea sa ma gandesc ca peste 21 de zile se fac 4 ani de la moartea lui nu vreau sa mai plang nu vreau sa mai sufar.
Ce bine era cand eram mica si nu realizam ca viata asta in loc sa fie mai buna se face mai rea. Credeam ca atunci cand voi creste voi fi mai fericita voi putea face ce-mi doresc. Si atunci cand am crescut am realizat ca nefericirea se prezinta si sub alte aspecte nu numai cele cunoscute de mine pana atunci.
Cand ma gandesc ca 3 ani si jumatate nu am crezut in dragsote iar acum o simt si doare ca nu e impartasita. Cand ma gandesc ca 3 ani si jumatate nu am crezut in oameni iar acum incep sa cred si sa ma dezamageasca toti pe rand.
Ultimul meu 1 iunie... cred ca singurul de care sunt cu adevarat constienta, singurul care ma tulbura care in loc sa imi dea un zambet imi da lacrimi. Off, va trece si aceasta zi si nu o voi mai putea intoarce.
Am plans ieri plang si maine, simt ca pierd inconstient o parte din mine. Simt ca am o responsabilitate, simt ca oamenii iar vor astepta mai mult de la mine ca de fiecare data. Tot timpul au asteptat mai mult si mai mult. iar daca nu le-am putut oferi pe moment m-au lasat singura. As vrea sa pot oferi cuiva tot ce pot, tot ce imi testeaza limitele... As vrea... sa nu mai am regrete, sa invat din ce a fost si sa nu regret ce a fost.
M-am saturat sa ma gandesc tot timpul la altii sa imi pese asa de mult de ei iar de mine sa nu ii pese nimanui. De ce ma simt mereu vinovata pt altii si pt mine nu. Dar azi nu ... azi e ultima mea zi de 1 iunie de inocenta si naivitate legal. Azi imi permit sa fiu egoista. Sa fiu copila, sa fiu pt mine cand altii nu sunt decat pentru ei. Azi plang pt mine nu pt altii. Azi imi pasa de mina... macar azi... caci peste fix 9 luni va fi ultima mea zi de copil minor... Azi e ziua mea oficial, neoficial!
La multi ani tuturor copiilor indiferent de varsta!

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...