17 august 2007

ADIO-si acum pe bune


Nu stii cat doare sa fii atat de dezamagit de cel pe care il iubeai incat in cateva minute sa se stearga de pe inima ta iubirea. Nu stii cum e sa fii furioasa pe tine si pe el pentru ca ai pierdut 10 luni din viata, din tinerete plangand dupa el, sperand si visand la cineva care se dadea altfel decat in realitate este.
Sa nu poti sa il ierti ca pentru el blestemai viata si iti doreai moartea; ca pentru el te-ai certat cu cei mai apropiati de sufletul tau, doar pt ca tu credeai orbeste in el si fiinta lui; ca pentru el ai stat de sarbatori plangand; ca pentru el te trezeai plangand si adormeai plangand. Si ce doare, cat doare ca m-am inselat in privinta ta.
Cum sa ai tupeul ala nesimtit sa negi ceea ce e evident ca s-a intamplat? Cum sa ai tupeul nesimtit sa te culci cu alta, dar sa ii spui bietei copile care sta si sufera, ca ti-e mila de ea, dar ca de voie de nevoie a trebuit sa renuntzi la ea si sa te inteleaga si mai presus de toate sa nu te urasca, cand tu ai fost o canalie nenorocita?
Ai mintit. Ai zis ca pentru tine eram singura. Ai zis ca pentru mine ai facut lucruri pe care nu iti inchipuiai ca le vei face vreodata. Ca am trezit in tine sentimente care adormisera de mult. Da? Care? Bataia de joc, minciuna, perversitatea, ipocrizia? Ce am trezit in tine? Nimic pentru ca nu poti trezi nimic intr-un suflet las, pustiu fara Dumnezeu, care mai are si pretentia sa fie vazut ca unul bun.
Care bunatate? Nu ai asa ceva nu ai suflet, nu ai inima, nu ai nimic, pentru ca esti gol pe dinauntru si iti umpli golul asta din victimele pe care le faci. Din persoanele pe care le minti? As incepe sa cred ca suferi de mitomanie, da de fapt nu suferi de nimic, pentru ca esti incapabil sa simti ceva.
Ma doare sufletul cand ma gandesc cat m-am rastignit singura pentru tine. Ma doare inima cand ma gandesc cat am sacrificat-o pentru tine. Nu meriti. Nu meriti lacrimile mele, gandurile mele, nu meriti nici macar randurile astea. Si gata acum nu le mai scriu pentru tine. Le scriu pentru mine, pentru sufletul meu ca sa pot sa ma eliberez definitiv de tine. Si am reusit. In sfarsit am reusit sa ma eliberez, sa exorcizez orice urma de iubire pentru tine. Esti fum, esti trecut, iar eu am renuntat sa traiesc in trecut. Nu mai esti acum inclus in planuri de viitor, nici macar in cele de prezent. Si iti zic sincer ai pierdut cel mai frumos lucru din viata ta: puteam fi eu. Dar meriti!
Credeam ca nimic nu poate distruge ceea ce am?Credeam ca niciodata nu se sfarseste?S-a terminat... am daruit un ultim zambet sincer... am dat tot... fara sa primesc nimic... de fapt... totul era un fals... o minciuna... si asta pentri ce?... Pentru ca am crezut!!!
Iar tu? Tu!...Prin mine ai pierdut tot ce era mai sfant, mai cast, mai frumos in viata ta... dar nu-ti dai seama... prin mine ai luat cu tine crima inocentei, ce ai ucis-o cu atata barbaritate... prin tine am pierdut un lucru de care nu aveam nevoie... naivitatea de a te iubi si a crede in faptura ta!Meriti tot ce ti se intampla... meriti!
De data asta ADIO e pe bune si definitiv, in tine n-am sa mai cred!
...

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...