04 noiembrie 2007

Constiinta de a avea TOT

Hm Cioran spunea ca "poti sa ai totul in momentul in care nu mai ai nimic".
Sa ai totul in momentul in care realizezi ca cel mai important lucru din viata ta e increderea in tine...
Sa ai totul in momentul cand dimineata te trezesti si realizezi ca Dumnezeu ti-a daruit sansa unei noi zile din viata...
Sa ai totul in momentul in care realizezi ca ai avut puterea sa treci peste toate greutatile si inca mai esti capabila sa afisezi un zambet pe fata...
Sa ai totul cand esti impreuna cu prietena ta cea mai buna TU si vezi ca va intelegeti atat de bine si ca reusiti impreuna sa mergeti mai departe...
Sa ai totul cand el iti ia mana in a sa si te simti cea mai protejata...
Sa ai totul cand vezi ca poti sa aduci cuiva zambetul pe buze...
Sa ai totul cand reusesti la munca prin forte proprii si ajungand acasa ai cu cine sarbatorii...
Cand el te intelege...
Cand el te rasfata...
Cand esti capabila sa plangi, sa zambesti, sa traiesti...
Cand poti sa o iei de la 0 cu acelasi entuziasm...
Cand poti sa iti dai seama cat esti de norocoasa numai pentru ca existi... numai pentru ca pt cineva tu contezi pt aportul tau spiritual...
Poti sa ai totul in momentul in care realizezi ca DA SE POATE... si cand vezi ca uneori efortul este exact ceea ce avem nevoie in viata noastra... ca daca Dumnezeu ne-ar permite sa ne traim viata fara sa intalnim niciun obstacol am fi limitati... nu am putea fi atat de puternice precum suntem... nu am putea zbura...
Putem sa avem totul cand ne dam seama ca nu am primit nimic din ceea ce am cerut... dar am primit tot ceea ce aveam nevoie... sa ne traim viata fara teama, sa avem puterea de a infrunta toate obstacolele si sa aratam ca le putem depasi... asta inseamna sa ai TOTUL!!!

Un comentariu:

musikman spunea...

te chinuie talentu rău.. bravo

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...