22 mai 2007

Din toata inima


Oricat mi-ar zice lumea de rau despre el, oricat de constienta as fi ca a avut momentele sale cand m-a mintit stiu ca a tinut la mine. Stiu ca a fost indragostit de mine... dar indragosteala nu inseamna si dragoste si probabil de asta nu a fost sa fie.
Indiferent de cate imi va oferi viata stiu de cine m-am indragostit si nu am nevoie de parerea unui frustrat. Te iubesc azi mai mult ca oricand DRAGUL MEU, pentru ca viata mi-a dovedit inca o data ca in pofida tuturor divergentelor dintre mine si tine tu m-ai respectat, tu ai avut in suflet acel bun simt care lipseste multora. Te iubesc si am sa te iubesc mereu. Esti singurul care mi-a dovedit ca merita inima mea si sufletul meu pe tava. Respectul meu tot ti se cuvine numai tie. Esti singurul care a stiu cand si cum sa isi ceara iertare pt ce a spus.
Tin minte si acum ca niciodata nu am putut sa fiu certata cu tine; intotdeauna ai gasit cuvintele potrivite sa ma faci sa trec cu vederea, de asta esti si acum in sufletul meu si o sa fii multa vreme de acum incolo. Ne impacam numai din priviri bebe strumf, ne intelegeam numai din mangaieri. Si asta nu o sa poata sa imi stearag nimeni niciodata din minte.
Ce ziceai ca sunt ca o stea care straluceste, dar nu e dispusa sa straluceasca numai pentru tine?
Stralucesc datorita tie de asta sunt convinsa... daca tu nu ai fi pentru cine oare as lumina eu? Cine mi-ar oferi energia sa? Sunt decat o simpla stea ce ar cadea daca ai pleca!
Esti si vei fi inima mea asa cum ti-am zis si acum 3 zile, intre noi doi mereu va exista o conexiune sufleteasca puternica pe care nu o putem nega oricat ne-am dori. Vei fi mereu prietenul meu de suflet pentru ca numai tu stii ce sa spui sa ma faci fericita, ce sa spui sa ma faci sa ma simt trista. Oricat ar incerca altii nu vor putea niciodata sa imi dea bucuria pe care mi-o dai tu sufletului meu numai cu un telefon sau un mesaj.
Inima mea mereu mi te-a scos in cale, destinul mereu s-a interpus cu al tau. Parca intreg universul nu vroia ca noi doi sa ne uitam vreodata ochii. Coincidentele aprape zilnice sigur ne zic ceva trebuie sa ne dam seama si ce anume...
Te iubesc, inima mea, cu toata puterea si cred in tine orice ar zice lumea numai eu stiu cum ma tineai in brate, cum ma sarutai, cum imi vorbeai cand eram numai noi doi. Ceilalti nu or sa stie nicidoata, nu or sa simta niciodata momentele noastre si atat. Chiar daca le-am povesti. Ochii tai si vocea ta, numai cu ele reuseai sa ma imblanzesti, sa ma zapacesti.
Esti primul pe care l-am iubit; esti singurul caruia i-am spus asta desi nu fata in fata, dar datorita tie am reusit sa imi inving, desi tarziu, frica.
Sufletul meu a invatat sa fie iar bun, iar bland, iar deschis, prin tine! Caci ai avut atata rabdare cu el, desi din pacate atunci frica a distrus tot la fel ca si prejudecatile, acum totul a trecut, te simt iar acolo in el, iar cald, iar pe TINE.
Nu credeam ca vei lasa in urma ta atatea amintiri ce nu le pot uita, si acum orice ar fi nu mai pot iubi pe altcineva in viata mea... inima mea te vrea!
Daca m-ai intreba daca as mai putea sa te mai iubesc cum te iubeam candva, sa stii ca as spune da, din toata inima. Daca m-ai intreba daca as mai vrea sa te mai intorci in viata mea, stii bine ca as vrea, din toata inima.
Te iubesc...

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...