20 mai 2007

Era o zi de mersi

Imi bate inima asa de tare! Pentru ca dupa fix 6 luni de cand totul dintre mine si EL s-a terminat, l-am vazut intre patru ochi si am vorbit cu el ca doi buni prieteni care nu s-au vazut de ani. Chiar daca am vazut ca ochii lui nu mai sclipeau ca acum jumate de an inima mea batea parca mai intens ca atunci. Mi-a facut asa de bine sa il vad, sa ii zic ca in sfarsit l-am inteles, ca in sfarsit imi dau seama prin ce a trecut si ca am realizat ca 3 ani jumate de relatie au fost mai puternici decat o flacara abia aprinsa, flacara ce la mine inca mai arde, dar nu conteaza imi e suficient sa il stiu prietenul meu de suflet...
Simt o maturizare sufleteasca, emotionala si simt ca timpul s-a intors pana la data de 28-29 octombrie 2006.
Iti multumesc Doamne ca mi-ai oferit ocazia de a-l mai avea macar o ora asa de aproape, ca am reusit sa vorbesc cu el atat de destins, ca doi oameni civilizati, ca l-a sfarsit am ramas la stadiul de ne mai vedem si a zis ca oricand se va putea in week end cand va veni. Sunt atat de fericita ca incepe viata mea sa se puna la punct.
Dupa atata timp aveam nevoie de balsamul acesta pentru suflet si ii doresc in continuare sa fie cel mai fericit si ma bucur enorm sa-l vad pe el multumit... asa cum i-am zis si aseara intre noi doi intotdeauna a existat o conexiune mentala si sufleteasca care nu a disparut nici dupa 6 luni si probabil nu va disparea vreodata.... macar prietenul meu de suflet sa fii iubitule, pana cand inima mea va bate pentru altul desi tu ai sa fii mereu intr-un loc special in ea.
Am avut atata nevoie de seara de ieri, eram insetata de dorinta de a-l mai pupa fara sa ma simt stanjenita de faptul ca intre noi nu mai fusese o intalnire doar intre 4 ochi. Am vrut sa ii demonstrez ca acea copila a mai crescut putin si ca acea copila a invatat sa fie capabila de iertare si sa isi ceara iertare.
Iti multumesc TIE ca existi, ca mi-ai dat o lectie importanta de viata, ca aseara am vazut iar cei doi ochi care mi-au umplut sufletul, ca aseara am auzit iar vocea ce mi-a facut fiinta sa tremure de atatea ori. Te iubesc si sunt cea mai fericita ca mi-ai permis sa intru in viata ta ca prietena ta, ca ai dat dovada de maturitate si intelepciune sufleteasca.
Nu-mi gasesc cuvinte numai sufletul meu stie ce senzatie minunata a trait aseara si cum dupa jumatate de an a stiu din nou sa se bucure si sa fie fericit. Pentru o ora am fost fericita, entuziasmata, incantata.... am simtit iar ca exist... si asta multumita tie, iubitule...
(pana acum Cristina – Inima ta... acum Florin Chilian – Zece... cand am primit mesajul la ora 7 Could I have this kiss forever si cand m-am urcat in fata langa el Akon – Don’t matter)

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...