13 noiembrie 2007

Hate that I love you


Mda... si acum sa ma explic... de ce atat de prezent EL in blogurile mele... de ce bloguri atat de vechi desi sunt doar de cateva zile.
Acum un an mi-am promis cand am inceput sa scriu in calculator ceea ce simteam in acele momente ca la vremea cand imi va trece nebunia voi avea curajul sa le public, sa le arat tuturor, fara sa imi fie frica de faptul ca le va vedea si EL.
Si uite ca la un an dupa "accident" am iesit din "coma" profunda si am avut curajul sa arat tot ce scrisesem, toate sentimentele ce le ascundeam in mine...
Nu vreau sa dovedesc nimanui nimic... vreau doar sa ma simt iar eu intreaga... sa simt ca nimic din mine nu ii mai aprtine lui si intr-adevar acum sunt vindecata... complet... dar nu voi mai fii niciodata aceeasi.
Am pierdut prea mult din viata ema cu un mix de sentimente confuz si greoi, ba uram ba iubeam ceea ce uram cu doua minute in urma, ba vroiam sa il uit dar imi era dor de el si mai vroiam sa ii mai vad ochii macar 2 minute... si acum nu mai e...
Nici mie nu imi vine sa cred... dar cand am vazut ca am avut puterea sa las aici atatea amintiri si am avut puterea sa imi asum responsabilitatea si sa nu ma simt aiurea mi-am dat seama ca perioada mea la "terapie intensiva" a luat sfarsit.
Acum "vechiul eu" a ramas inca pe faleza asteptandu-l. iar "noul eu" a scos usor capul la lumina si incearca sa isi recapete echilibrul, invata din nou sa mearga, sa asculte, sa vada, dar mai ales sa SIMTA...
Acum vreau doar sa recuperez timpul si nervii pierduti... acum vreau sa inlocuiesc lacrimile cu zambete... acum am nevoie de mine si atat... si zic eu ca ma descurc destul de bine... nu mai vreau nimic de la el , nu ma mai afecteaza noutatile despre el... nu mai vorbesc despre EL...
GATA acum sunt vindecata...
A inceput de mult prima mea zi din noua mea viata si de data asta vreau sa profit de fiecare clipa...
(si totusi am avut curaj... in sfarsit...)

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...