15 octombrie 2006

Secretul pasiunii



Mi-e teama sa ajungi un secret. Mi-e frica sa ma simt ranita. Mi-e groaza sa nu te simt langa mine.

Inchid ochii si visez, dar visul nu e bun. Trebuie sa-mi sterg din minte acest vis ce a devenit atat de imposbil. Mi-e dat sa mi se implineasca cosmarurile, nu visele.

Vreau sa zbor... dar imi sunt tinute aripile.

Vreau sa fug... dar imi simt prea greu trupul.

Vreau sa vad clar... dar sunt orbita de lumina.

Plang... dar trebuie sa rad.
Sufar... dar trebuie sa par fericita.

Sunt intr-un contrast continuu intre mine si lume, intre ceea ce sunt si ceea ce trebuie sa fiu.

Cum pot sa ma sacrific pt fericirea altora si sa NU LUPT pentru fericirea mea? E ABSURD! Nu sunt o eroina din basme. Se zice ca niciodata nu trebuie sa iti cladesti fericirea proprie, pe nefericirea altora. Dar eu cum pot sa cladesc fericirea ALTORA pe nefericirea MEA?

Nu este mai mare pacatul daca procedez asa? Nu imi e mai mare vina pentru propriile deziluzii si esecuri daca eu singura ma conduc catre ele? Cum as putea sa castig daca nu lupt? Cum pot sa ma astept sa am rezultate daca eu abandonez? De ce sa ma plang de propria-mi suferinta cand eu sunt singura vinovata pentru ea? Cand singura, pentru a-i face pe necunoscuti fericiti, sunt in stare sa-mi sacrific eu destinul.

Nu faceti asa!

Nu zic sa fiti rai sau egoisti si sa va ganditi numai la binele vostru, dar nici nu va lasati pe ultimul loc. Daca nici VOI nu va ganditi la VOI cine ati avea pretentia sa o faca?

FITI fericiti! Iubiti ceea ce VRETI sa iubiti... si mai ales ceea ce stiti ca la randul sau VA iubeste!

Chiar daca totul pare imposibil, o singura viata avem si pe aia sa o sacrificam? E absurd. Traim in absurdiate voit. Schimbam ziua de azi, daca o gandim, pe cea de maine, in favoarea noastra. Ce rost are sa sacrificam clipa NOASTRA pentru a altora?

Poate suna egocentrist, dar este atat de just fata de NOI insine sa mai fim si asa. Mai ales daca am facut atata bine si nu am primit nimic. De ce sa asteptam numai sa primim, cand daca ne dorim ceva cu adevarat putem sa ne luam singuri?

Zambeste! Iar daca plangi, adu-ti aminte ca TU esti responsabil de suferinta TA!

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...