03 mai 2007

Si totusi de ce eu?

Gata am fost dezamagita si de cine nu ma asteptam printr-o nesimtire incomensurabila... sufar sufar si iar sufar....
Desi sunt iubita sau nu neaparat iubita, dar sunt dorita si cineva tine mult la mine eu sunt cu sufletul la el... la acel el care nu mai pleaca din inima mea... si doare enorm.
Vreau sa scap de fantoma trecutului, vreau sa scap de tot ce simt in suflet, de tot ce imi apasa pe inima. Sunt satula ca de fiecare data cand il vad cu ea sau fara ea sa simt un junghi in inima, cand se vorbeste despre el sa ma doara in halul in care ma doare.... nu mai pot simt ca imi pierd mintile...
Ai mila Doamne de mine, de sufletul ce mi-l stigmatizezi zilnic... de ce ursitoarele mi-au pus in destin o iubire interzisa, un suflet ce nu imi apartine si o inima atat de slaba care nu poate lupta cu amintirea lui?
Cand vor inceta toate astea? Vreau sa ma indragostesc !!! VREAU!
De altcineva, cineva care sa tina macar 1% la mine si sa merite tot ce am de oferit...
Mi-e greu, mi-e foarte greu pana si persoanele care nu aveau voie sa ma dezamageasca m-au dezamagit... am pierdut in 3 zile enorm... am si castigat recunosc, dar nu stiu cata incredere sa mai am in ce am castigat...
De ce eu? De ce mie?

2 comentarii:

Anonim spunea...

dc? intrebarea asta mi-o pun si eu mereu . ma gandesc ca unele lucruri se intampla ca asa trebuie,asa ne e scris,unoeri sa suferim unoeri sa ne bucuram . Tot ce ai trait tu sunt doar niste segvente din scenariul vietii . Vei mai trece prin multe,bune si rele pe care va trebui sa le accepti si sa le iei asa cum sunt . Nu sunt in masura eu sa comentez ,poate n-am trait ce ai trait u,poate imi doresc sau poate nu.
Oricum apreciez tot ce ai scris . Oamenii ar trebui sa invete din ceea ce ai scris u aici,din intamlarile tale placute sau mai putin placute.

Mar1na spunea...

multumesc pt cuvintele tale faptul ca esti a doua persoana care imi zice acelasi lucru in aceeasi zi... ceea ce ma face sincer sa ma bucur ca in sfarsit am avut puterea sa public tot ce e aici... si sper sa aiba cnv cv c invatat sa nu mai treaca atatea luni pana sa realizeze ca trebuie sa mearga inainte fara sa se mai uite inapoi si sa intrebe dc nu a fost sa fie si faze de genul

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...