25 septembrie 2007

Totul e sa vrem!!!

Tine-ma strans in brate sa simt caldura corpului meu cum imi fierbe inima care a inghetat in oceanul de lacrimi. Prinde-ma de mana si fa-ma sa imi tresara sufletul amortit de atata durere. Fa-ma sa inteleg ca totul e doar un cosmar din care un sarut plin de iubire ma va trezi. Lacrima ce usor imi spala obrajii e atat de dureroasa incat simt dara pe care o lasa ca o rana deschisa.
Ma doare asa de tare neputinta de a-mi schimba durerea, de a-mi controla sentimentele. Vreau sa zambesc, vreau sa il uit pe omul care m-a distrus complet, care m-a facut sa vars atatea lacrimi si sa ii dedic involuntar atatea ganduri si luni din viata mea.
Doare incredibil de tare rautatea si egoismul atator oameni care ma inconjoara si care isi vad doar interesul propriu, care in momentul cand ii refuzi, cand le zici clar NU incep sa rabufneasca. Incep sa se razbune, sa iti faca rau gratuit.
Eu am incredere in oameni. Am incredere ca exista suflete bune, care reusesc cu iubirea lor si cu inimile lor calde sa incalzeasca planeta, sa o sustina cu puterea dragostei lor. Cred in oameni. Cred ca in spatele ficarui gest de rautate se ascund sute de sentimente de dragoste refulate. Cred in puterea unui zambet. Cred in inimi vindecate prin iubire. Cred in mana intinsa de un prieten care te prinde atat de tare incat simti nevoie sa nu ii mai dai niciodata drumul. Cred in acel sarut care schimba vieti. In acea rasuflare care functioneaza precum cea a lui Dumnezeu asupra mainii de pamant, insufletind.
Niciodata lacrimile nu pot sa sece din ochii cuiva, dar e de preferat ca ele sa fie de bucurie. E de preferat ca gesturi de tandrete sa le aduca in ochii nostrii. Da stiu e o frumoasa utopie, dar cred in sufletul care le cultiva.
Putem sa ne descarcam iubind si aratand bunatatea la gesturile primite violent, nu sa raspundem cu aceeasi moneda.
Totul e sa vrem...

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...