30 decembrie 2007

Un singur 1, format din 2!


Oare mai suntem capabili sufleteste sa credem cu adevarat in iubire? In tot ce reprezinta ea, in tot ce ne ofera ea, in tot ce ne transforma ea?
Sau doar simtim superficial si ne lasam purtati de gandul ca asta este... ca asta inseamna sa iubesti.
Spunem atat de repede „TE IUBESC”, si la fel de repede suntem capabili sa depasim o dragoste pierduta, incat ma face sa ma intreb... sentimentul acesta e atat de usor de inmultit?
Raspunsul este simplu: NU, dar cu toate acestea il confundam de atatea ori si il folosim de atatea ori incat uneori isi pierde din farmec... din magie!
Iubirea nu este aceeasi pentru toti, iubirea nu este aceeasi la toti... dar oare iubirea este?
Mai poate exista in zilele noastre un seniment pur, lipsit de orice urma materiala, fara pic de egoism...? Mai poate fii iubirea un TOT absolut?
Cati si-ar da viata pentru fiinta iubita? Cati ar renunta la aceasta daca ar stii ca ii este mai bine in alta parte? Cati ar fi capabili sa isi sacrifice fericirea lor, pentru persoana iubita?
Ma doare sa o zic, dar prea putini... extrem de putini. Cu toate astea oriunde ma uit in jurul meu vad numai „dragoste”... scuzati-ma ca va zic... dar nu va cred.
De ce?
Pentru ca ce vad azi, luna asta, anul asta nu vad si maine, luna cealata, anul celalalt. Sunteti prea repeziti in dragoste, va ziceti prea repede ce simtiti unul pentru celalalt... chiar daca nu simtiti... de fapt e ceea ce ati vrea sa simtiti... e ceea ce cautati si vreti cat mai repede sa gasiti...
Din cauza asta va pierdeti rabdarea foarte repede, vedeti in fiecare iubit/a acel unic partener si sperati ca de data aceea va fi „pentru totdeauna”, iar cand totul se termina negati vehement toate afirmatiile pe care le-ati facut inainte... va rusinati de ceea ce ati crezut ca simtiti, de ceea ce ati facut si cautati repede de tot o alta iubire... mai bine spus: O CONSOLARE.
Mi-e teama ca suntem prea lasi sa luptam, ne e prea frica sa fim singuri, prea copii sa ne maturizam vreodata cu adevarat, mult prea egoisti sa uitam de persoana noastra cand suntem indragostiti.
Nu stim sa invatam din greseli, nu stim sa nu judecam o relatie dupa o alta relatie, nu stim sa ne abandonam cu totul in bratele iubirii, nu stim sa ne pierdem capul si ratiunea, nu stim sa fim NOI si atat: nemodelati de altii, neindrumati de altii, neinvatati de altii... si e pacat...
Cred. Inca si poate mai cred in iubire... dar cu ce folos, cand pe zi ce trece incetez sa mai cred in oameni?
Am rabdare... astept... poate o sa vina si acea persoana care va contrazice tot ceea ce simt acum vis-a-vis de omenire, tot ceea ce am scris ani de zile...
Poate o sa am si eu curajul sa lupt, sa cred, sa simt, sa cresc sufleteste si sa ma abandonez total in bratele celui IUBIT...( a se nota faptul ca am scris CELUI si nu CELOR, adica mai pe scurt, cred intr-o singura mare iubire... doar ca o confundam de atatea ori, incat am multiplicat-o inconstient pentru a nu ne pierde speranta dupa fiecare bluf)

4 comentarii:

`nho spunea...

2in1...greu...pe cale de disparitie...ce cauti tu sa mai vezi..poate in filme lui Steven Spielberg..e greu pentru lumea a ajuns sa traiasca din altceva..cum si tu apelezi la unele accesori vestimentare sau bijuteri..pentru a fi mai speciala...asa si altii vor sa aibe o relatie cat mai accesorizata...multi vor sa arate cat mai bine...starea materiala a unora..si foamea altora de sex diferit de a avea si ei....face ca dragostea sa devina un lux...si totusi am vazut exceptii..bv lor..deci atata timp cat lumea se invarde dupa bani..si banii ia mintile..dar intr`un final va aparea si dragostea..lucrul ala dupa care fugi tu sa vezi ....eu cred ca exista dragoste adevarata...nu vine in 2 zile sau o saptamana..dar exista...eu cred in 2in1..dupa o anumita varsta ai sa crezi si tu ca exista 2in1 adevarat...nu vreau sa implu de optimism...dar dau indicii...pe curand...

Anonim spunea...

Probabil exista lukruri pe care nu merita shi nu trebuie sa le explici, pentur k asfel iti expui numai shi numai punctul tau de vedere, care sparge shi tot odata identiica acea indiferentza din partea unui alt membru... referitor la subiect, nu vreau shi nu pot sa te konving de kontrariul kare exista k atare in fiecare din noi...Iubirea e acel inger gri, kare merge in umbra fiecaruia din noi.... pur shi simplu e nevoie din cind incind sa ne mai uitam la propria umbra shi sa ne contopim cu ea, pentru k oamenii indragostiti nu au umbre, ei au doar suflete pereke.... eu kred in 2in1.... pentru k eu traiesk un 2 in 1...

Posto spunea...

anaaaaa si el mai lasa commenturi ... :) ce lesinati domne ...

Mar1na spunea...

nu zic k nu cred in 2 in 1 ci doar ca ma indoiesc ca se intalneste atat de des precum ne place noua sa credem... 2 in 1 e rar... si cunosc si eu cazuri, dar de aici pana la a afirma cam in maj relatiilor ca rel aia e cea perfecta apoi dupa ce te desparti ca e cealalta cred ca doi in1 devine... X in 1

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...