11 mai 2008

Catre nimeni...


Ieri as fi vrut sa iti zic atat de multe, iar azi nu mai am cui!

Ieri as fi vrut sa te tin strans in brate, dar azi nu mai am pe cine!

Ieri nu am avut curaj sa te privesc in ochi,a zi am curaj dar nu iti mai pot intalni privirea!

Ieri am adunat atatea ganduri si sentimente dorind sa te iubesc, azi e prea tarziu caci tu nu mai esti!

Mi-ar fi placut atat de mult sa iti mai sarut pleoapele grele, sa iti mai tin in palma mea mana, sa te mai vad zambind si poate sa iti spun, in sfarsit, tot ceea ce simt.

Ieri as fi plecat capul rusinata de sentimentele mele, astazi as fi infruntat pe oricine si orice pentru NOI, dar am ramas doar EU.

Ieri ma luai in brate si eu te respingeam, astazi te-as tine strans langa mine, dar nu mai esti.

Ieri imi zambeai, astazi eu zambesc unei amintiri.

Ieri nu ai fi lasat nicio lacrima sa imi spele obrajii, astazi plang in tacere, nu mai are cine sa aiba grija de mine.

Ieri ma protejai de toti si de toate, astazi sunt singura si fragila, m-ai lasat a nimanui.

Acum, tot ce mi-as dori de la viata ar fi sa te mai am langa mine si sa nu imi mai fie frica.
Insa, e prea tarziu…

Un comentariu:

Victor spunea...

tot citesc blog-ul tau de ceva vreme..
imi place mult ca ai un suflet sensibil care simte puternic..
si indraznesc sa iti spun ca esti si foarte frumoasa ;;)

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...