28 iulie 2008

Intrebare

OK, satula sa tot incerc sa analizez eu motivele pentru care barbatii si femeile inseala m-am hotarat sa intreb direct lumea.
Nu cred ca imi permit sa mai judec eu fara sa cunosc ce i-a determinat pe unii/unele sa apeleze la "rezerve".
Nu am cel mai popular blog, dar daca nu ar fi deranjul prea mare(nu vreau nume) va rog eu frumos cei/cele care au inselat, au avut macar intentia sa insele sa imi zica si mie ce i-a determinat. Am observat ca sunt atatea cupluri in care desi partenerul inselat are toate calitatile, "ispita" apare oricum. De ce?
Multumesc anticipat

16 comentarii:

dragoş spunea...

e simplu.

pentru că natura omului nu a fost niciodată monogamă.

robert spunea...

deoarece creierul uman e programat sa aleaga intotdeauna noul.e ca si cum ai fi nevoit sa porti aceasi pereche de pantofi sau poseta tot restul zilelor.nu merge asa.
in plus,nu mai exista valori morale....sau gragoste.
6 miliarde de oameni...6 miliarde de regi.

Donkey >:) spunea...

pentru ca la un momentdat intervine monotonia si rutina ... si unu din ei tre sa faca ceva ... sa schimbe cat de cat ceva ... barbatii schimba sangele in general :D femeile schimba partenerul definitiv ... barbatu se intoarce la femeie ... da femeia ... daca scapa cu altu nu se mai intoarce inapoi ...

Anonim spunea...

Depinde din ce unghi privesti. Exista oameni care inseala din prostie(ca "pica" ceva ..) , oameni care insala ca vor ceva nou si oameni care insala pentru ca se pot atasa emotional la fel de bine de una sau mai multe persoane. P.S. Pacat ca la noi legea numeste asta bigamie :) !
Nu este o crima a iubi, nu este nimic mai important decat iubirea ... zicale si iar zicale, dar daca iubesc 2 ? daca iubesc 3 ? Obsesia nu este prezenta in mod cert ... deci ... de ce aici ar fi prejudecati ? Hmmm ... nimic nu este PERFECT decat daca te minti sau visezi !

alex spunea...

pentru k oricat de mult ai iubii sau ai tzine la persoana respectiva...akungi la un moment dat in kre intra monotonia in actziune...shi vrei ceva nou....sau ar fi altceva....sa te testezi dak ku adevarat tzii la persoana respectiva sau nu...prin a te pune la incercare, a vedea dak dupa o anumita experientza mai merge acea relatzie sau nu;)...

dragos spunea...

ar trebui sa iei in calcul si tendinta de afirmare....baietii care insala si se cred macho si fetele la fel...au impresia ca pot sa tina sub papuc vreo 2 -3 fara sa fie prinse...in concluzie prostia duce la inshelat....dak stai si analizezi situatia observi ca nu se merita pt. o aventura sa risti sa pierzi o familie pe care te-ai chinuit so intemeiezi....mai lashi si un copil in spate si tacamu e complet

guessulik spunea...

intrebare putzin zis incomoda ... in cazul asta am fi raspuns mai bine cu totzii la o intrebare pseudo-existentziala ;) ...am observat ca 'robert spunea ... ' kiar a interpretat intrebarea in felul asta ... oriqm eu banuiesc ca motivele sunt infinite dar mentzine un rol central faptul ca creierul uman tinde spre nou si ... adaug eu ... spre perfect ... si ce altceva este perfect daca nu NOUL? ;) nou inseamna necunosqt deci este implicit si faptul ca inca nu cunoastem defectele ...

life-less-serious spunea...

lol ... putem fi obiectivi la intrebarea asta ? /:)
din ce am citit la ceilaltzi ... fiecare focalizeaza din unghiul sau ...tare faza cu : nu pot iubi 2 ? :)))si altceva ... ce te face sa crezi ca unele persoane ar ALEGE sa insele ?oare toate actziunile sunt facute dupa o ALEGERE absolut rationala ? nu cred ca sunt persoane care ALEG sa insele sau nu dupa o adevarata"campanie electorala"cu analize si dezbateri ...:P deci sorry dar e inutila intrebarea

Anonim spunea...

eu cred k tu ai langa tine o persoana care le-a facut pe toate...de ce cauti rsp altundeva cand il ai langa tine?...stii f bine ca nu iti trebuie un motiv sa inseli...o faci daca simti k trebuie..pupici multi de la mine pt tine

Mar1na spunea...

Cred ca nu am fost prea bine inteleasa... eu nu intreb de ce inseala oamenii... ci de ce ai inselat tu la un anumit moment al vietii, al relatiei etc...
Deci nu vreau sa fiti obiectivi... ci din contra subiectivi!

doomy spunea...

Unii nu o fac cu rea intentie. Eu nu am inselat niciodata, insa am fost amant si distrugator de logodna. Din ce am sesizat studiind relatia mea cu ea, am fost un fel de gura de aer proaspat si un burete care sa absoarba raul. Ulterior si eu si ala ne-am luat papucii pentru un al treilea, dar asta e alta poveste pt un alt blog :))

o ea spunea...

e simplu..inseli pt k nu iubesti..eu asa am facut si nu doar odata. daca iubesti cu adevarat atunci nu inseli. dar in ziua de azi traim inconjurati de foarte multe superficialitate. asa ca multi credem k iubim, si de fapt nu este asa..si ajungem sa inselam.cel putin asa a fost povestea mea..si observ din c in c mai mult k si influenta anturajului are un cuvant de spus..sa nu ramai mai prejos decat ceilalti..o mare prostie,,

o ea spunea...

cred k prea putini dintre noi cunoastem profunzimea sentimentului de iubire..si oricum..e mai bine sa nu'l cunosti..

dracea spunea...

=))

robert spunea...

chinno_nero : eu am inselat pt ca...
Marina Simona : iar eu am intrebat de ce ati inselat voi nu dati-va cu parerea ca asa imi dau si eu
chinno_nero : 1 o vreme eram prea copil sa inteleg unele chestii
chinno_nero : 2 cand nu imi pasa
chinno_nero : 3 cand 'gragostea dispare'
chinno_nero : 4 ....fara motiv.pura biologie
chinno_nero :

Anonim spunea...

Te raspund,

C'est valable uniquement pour les femmes et les hommes mariés.
Une situation de ce genre est relativement rare en France car l' éducation est basée sur la liberté, et la vérité.
C'est pour cela que les Français se marient tard (la moyenne aujourd'hui : entre 30 et 40 ans).
Les hommes préféreraient se marier plus tôt, mais se sont les femmes qui décident vraiment.
Nous privilégions le droit à l'erreur et la possibilité de recommencer, plutôt que de suivre de façon stricte les règles dictée par l'église.
Je pense que plus de 50 % des Française, et Français sont célibataires.
ex : mon frère aîné a rencontré sa copine actuelle à l'âge de 18 ans, ils se sont mis en couple à 19 ans, ils ont aujourd'hui 27 ans, ils ont fait construire une maison ensemble il y à 2 ans, et aujourd'hui seulement, ils pensent à se marier ! J'espère en 2010.
Ils ont eu le temps de se connaître, ils se font confiance, ils sont heureux ensemble.

La question que tu te poses est un manque de confiance envers les garçons.
Si tu choisis avec intelligence, la peur s'effacera.
Un homme qui aime sa femme est le protecteur de ses peurs et de ses angoisses.

Cu stima

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...