15 noiembrie 2008

De ce iubim barbatii?




Am gasit pe net (spre rusinea mea, nu mai tin minte exact unde)ceva superb si am simtit ca daca aveam "Si Dumnezeu a creat femeia...", ca un elogiu adus tuturor domnisoarelor, doamnelor, mamelor, nevestelor, iubitelor, amantelor, prietenelor, surorilor, verisoarelor, bunicilor, matusilor, feministelor, scorpiilor, materialistelor, curvelor, dusmancelor etc., sa aduc un echilibru in universul blogului meu, prin aceasta "lista" destinata baietilor, barbatilor, iubitilor,tatilor, unchilor, bunicilor, fratilor, amantilor, prietenilor, misoginilor, porcilor, nemernicilor, mitocanilor, profitorilor, dusmanilor etc. din viata noastra.

I hope you will enjoy it!

De ce iubim barbatii ?!

-Pentru ca au un farmec aparte atunci cand iti zambesc pervers

-Pentru ca atunci cand se imbata ne spun ca ne iubesc.

-Pentru ca niciodata nu ne inteleg, dar nu renunta la asta niciodata.

-Pentru ca indiferent cat de planse suntem sau cat de urat am arata, ne spun ca suntem cele mai frumoase femei de pe planeta.

-Pentru ca atunci cand sunt bolnavi ne confunda cu mamele lor si au senzatia ca niciodata nu a fost cineva mai grav bolnav decat ei.

-Pentru ca se dau virili si puternici, dar in intimitate se inmoaie atunci cand sunt in preajma noastra si nu se tem sa fie vulnerabili.

-Pentru ca nu le e niciodata frica de intuneric

-Pentru ca fac mari eforturi sa ascunda, fara succes, ca sunt fragili si umani.

-Pentru ca fie vorbesc prea mult, sau deloc.

-Pentru ca ne pot privi in ochi si sa ne topeasca instantaneu.

-Pentru ca dupa toate intamplarile, nu pot trai fara noi, oricat de tare ar incerca

-Pentru ca sunt aproape de noi cand avem nevoie de ei.

-Pentru ca sunt destepti, tandri si puternici

-Pentru ca traiesc ca sa ne faca sa zambim

-pentru ca in copilarie, baieteii erau cei de treaba care ne lasau sa jucam fotbal si baschet cu ei

-pentru ca trebuie sa recunoastem ca din cand in cand sunt nevoiti si chiar reusesc sa ne suporte eroic ( erotic ) toate mofturile.

-pentru ca este o placere sa iti vezi iubitul incercand sa gateasca doar ca sa iti demonstreze ca " si el poate " .

-pentru ca nu pot sa stea cinci minute in acceasi camera cu tine fara sa te sarute

-pentru ca este o placere bolnava sa il vezi cum vine la serviciu dupa tine si sunt obligati sa se uite cum te apleci peste xerox...

-pentru ca este superb sa il vezi nervos si stresat inainte de prima noapte in care doarme la tine gandindu-se la dimineata ce va urma

-pentru ca viata nu ar fi la fel daca nu ai avea pe cineva care sa iti dea dureri de cap, ulcer perforant pe baza de stres, boli cardiace sau saruturi dulci dimineata

-pentru ca nu pot sa inteleaga de ce am bea ceai negru cu lapte condensat.

-pentru ca se enerveaza cand ii batem la biliard si ii facem gelosi cand ne uitam dupa paul hunter. higgins sau altii de genu' desi noi ne uitam doar la felul in care joaca.

-pentru ca este un vis sa te trezesti in camasa lui si sa leneviti pana mai tarziu imbratisati

-pentru ca nu te deranjeaza cand citesti daca ii lasi sa isi faca damblaua saptamanala la bere cu baietii sau la un meci de fotbal.

-Ii iubim pentru ca atunci cand se uita la meci si sunt total absorbiti de goluri, de arbitraj si de mancatul semintelor, nu uita totusi sa ne dea si noua un sarut sau macar sa ne intrebe daca ne suparam.

-pentru ca din cauza lor am adoptat sado-masochismul psihic ca practica , mai degraba ritual zilnic sau saptamanal.

-pentru ca pot provoca atata durere dar tot ei o iau...pentru ca barbatii sunt singurul antidot bolii psihice pe care tot ei au cauzat-o .

-pentru ca ei cred ca noi nu putem juca murdar si pana la capat dar putem atat de bine, cateodata mai bine decat ei -pentru ca si noua ne plac jocurile mintii nu numai lor .

-pentru ca fara ei nu am mai avea nevoie nici de cafea in exces.

-pentru ca ne place sa ii chinuim la fel cum fac ei cu noi doar ca noi ii putem consola mai bine

-Pentru ca ii iubim, si doar un barbat ar gandi ca acest lucru necesita explicatie.

Iubim barbatii, nu din lipsa de ocupatie sau din plictiseala ci pentru ca asa e firesc. Pentru ca "ne place sa suferim" stiind ca urmeaza si un pic de fericire. pentru ca avem nevoie de un semiechilibru

4 comentarii:

Anonim spunea...

ai mare dreptate....asta e rezultatul discutiei noastre de azi?....te ubesc urata mea...si mie dor de tine..tine-o tot asa..:*:*:*

marius spunea...

frumos..
mi-a ramas un gust dulce

Anonim spunea...

incepi sa te dai pe brazda Simono:)....las ca am vazut eu ca in ultimul timp ai inceput si u sa umblii dupa baieti:)...apropo dar nu imi place ca ti-ai luat impresii;)...si chiar ti-ai luat;)....te-am pupat..nu las nume ca nu vreau sa te superi pe mn dar tine cont de ce ti-am spus:)

Mar1na spunea...

AU!Am inceput sa umblu dupa baieti? Dupa cine? Ce? Cand si unde? Iar aia cu impresiile, se numesc masuri de precautie. A si app nu ma supara criticile, e mai placut sa vezi din partea cui vin pentru ca stii daca au fost spuse din invidie sau din consideratie.

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...