24 decembrie 2008

Destinatar: Mos Craciun Expeditor: Inca un copil

24.12.2008 17:05
Dragul meu Mos Craciun,

Sunt eu, copila care pana acum 13 ani iti trimitea an de an scrisori si incerca sa ramana noaptea treaza pentru a te vedea. Probabil ca te intrebi de ce apelez acum la tine, din moment ce am renuntat sa mai cred ca existi acum mult timp. Chiar daca am crescut, am pastrat in sufletul meu speranta ca totusi tu existi. Chiar daca am crescut, acum realizez ca sarbatorile in care nu am crezut in tine nu se compara cu cele in care te asteptam cu sufletul la gura.

Anul acesta am curaj sa iti scriu pentru ca am fost cuminte, iar tu stii asta mai bine decat mine, asa ca am credinta ca nu ma vei ocoli si imi vei aduce in dar ceea ce iti voi scrie in randurile urmatoare.

Imi doresc sanatate multa pentru mine si cei care imi completeaza viata. Pentru ca vreau sa ma bucur cat mai mult timp de ei, vreau sa ii vad razand zeci de sute de ani, vreau sa construiesc miliarde de amintiri alaturi de ei.

Imi doresc sa fiu inconjurata de dragoste. Sa invatam cu totii sa daruim iubire sincera, imbratisari care sa emane sute de grade Celsius de caldura sufleteasca, sarutari incarcate de emotie.

Imi doresc sa reusesc ceea ce mi-am propus pentru anul viitor, in legatura cu viitorul meu profesional. Sa iau bacalaureatul cu nota mare si sa intru la facultatea dorita. Insa pentru asta trebuie ca si cei din jurul meu sa isi poata realiza visele legate de viitor, deci mi-ar placea la nebunie sa reusim impreuna.

As vrea ca dorinta pe care mi-o voi pune la miezul noptii (cand se spune ca se deschid cerurile si trebuie sa iti zici in gand ceea ce tii mortis sa se intample) sa mi se implineasca.

Imi doresc mai multa incredere in mine si in cei din jurul meu. Sa fiu capabila de a crede in cine trebuie si in cine merita cu adevarat.

Imi doresc mai multa minte, dar sa nu imi pierd ratacirile de copil.

Imi doresc sa zambesc si sa simt asa cum se cuvine de aceste sarbatori.

Sper ca vei ajunge si pe la mine in seara aceasta si imi vei darui ce consideri tu ca merit si cat anume merit. Voi intelege ce am de facut in continuare, in functie de ceea ce voi primi de la tine.

Sa ai un zbor placut si cat mai multe daruri de oferit.

Craciun fericit!

Te imbratisez si te pup cu drag,
A ta vesnic visatoare copila,
Simona-Marina

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...