09 ianuarie 2009

"De ce invidiez amantele"

"Invidiez amantele pentru ca sunt capabile sa daruiasca fara sa aminteasca. Sunt capabile sa fuga de monotonie si plictis apeland la iubire (in cazul in care o fac cu adevarat si nu exista si altceva la mijloc). Se aleg cu amintiri si experiente care dor si le fac sa se cutremure, insa cel putin au amintiri. Sunt amintriri pertinente si consistente. Au fost realitate la un moment dat. Si ele, amantele au fost acolo, luptand si nelasand-se invinse de rutina.

Au suferit, au iubit, au gresit, au fost aratate cu degetul. Ca au fost iubite sau nu... aici da, am putea pune un semn al intrebarii. Aici am putea mai bine sa lasam sotiilor ceea ce spune ca le apartine de drept...

Amantele sunt capabile sa daruiasca fara sa aminteasca acest lucru. Sau cel putin se abtin sa nu o faca. Primesc si nu uita ca au primit. Sotiile daruiesc totul, insa vor si totul in schimb. Iar daca nu primesc, atunci cer. Si o fac cu reprosuri, cu tupeul celui care are tot dreptul sa o ceara. Invidiez amantele pentru ca au curajul de a iubi fara constrangeri si limitarile lui "trebuie".

Le invidiez pentru ca fac ceea ce eu nu cred as putea sa fac vreodata. Le invidiez pentru ca sunt sigura la un moment dat si pe mine o sa ma compatimeasca cineva."

Sursa www.Garbo.ro

Am gasit acest articol in peregrinarile mele aiurea prin mirifica lume virtuala si mi s-a parut interesanta parerea acestei femei care incearca sa explice "de ce invidieaza amantele"

2 comentarii:

Irina spunea...

Orice femeie este macar o data in viata amanta.(Nu vorbesc de cazul in care si sotiile sunt considerate amante).A fi amanta nu e un lucru atat de bun.;)Pentru ca ajungi sa iubesti, dar tot statut de amanta ai, ajungi sa plangi si nu stii de ce ...ca doar...esti amanta.Din experienta o spun ca nu e chiar asa ok.Nimeni nu ar trebui sa invidieze amantele pt ca numai ele stiu ce e in sufletul lor .:)E adevarat ca primesc cadouri si poate mai multa atentie (cateodata) de la un anumit barbat, dar va veni un mom cand vei dori sa inapoiezi totul numai sa te simti iubita si cu sufletul nu doar cu banul.

Mar1na spunea...

Asa este, statutul de amanta e cel mai greu in momentele in care ai nevoie de cineva sa poti plange, sa te poti bucura, atunci cand sunt sarbatori etc.
Insa sunt si de invidiat, pentru felul lor de a fi, pentru faptul ca stiu sa isi daruiasca timpul barbatului pe care il iubesc, pentru faptul ca nu uita ca inainte de toate sunt femei. Nevestele uita aspectul acesta dupa ce se casatoresc sau nasc, amantele sunt constiente ca acesta este principalul lor atu de a-l tine pe cel drag aproape.
Au si ele rolul lor in viata si mai ales intr-o relatie, iar faptul ca isi pastreaza senzualitatea, feminitatea si apeleaza ori de cate ori au ocazia la trucuri de seductie pentru a-si surprinde si a-l scoate dintr-o eventuala monotonie pe cel iubit, le face speciale.
Ideea e ca inainte de a fi condamnate si judecate, trebuie sa te pui in situatia lor.
Ah, si niciodata sa nu spui niciodata!

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...