14 ianuarie 2009

La cererea lui Dragoș :)

Daca astazi ar fi ultima zi din viata ta, cum ti-ai trai-o?Ce ai face? Ce ai zice? Cu cine ti-ai petrece-o?

Daca astazi ar fi ultima zi din viata mea, as merge la scoala sa imi vad colegii si profesorii pentru ultima data si cu siguranta le-as spune toate lucrurile frumoase dar si mai putin frumoase pe care le gandesc despre ei.

Apoi as pleca sa ma plimb pe malul marii, sa fac ultimele poze, as zambi soarelui, as alerga, as dansa, as canta fara sa imi pese cine ma vede si ce crede despre mine.

As suna o anumita persoana pentru a-i multumi ca a existat candva timp de 2 zile in viata mea. Le-as spune tuturor ce simt vis-a-vis de ei fara sa imi fie teama de ce ar putea sa creada. Cu siguranta le-as spune doar lucrurile frumoase din sufletul meu si poate as incerca sa le dau un ultim sfat referitor la "defectele" lor.

M-as juca mai mult cu minunatia mea de catel, as lua masina si as conduce doua ore neincetat.

As sta cu mama de vorba si as rade cu ea si as certa-o daca imi spune iar ca e obosita si ca nu are timp. Cu siguranta as da muzica la maxim si as dansa de nebuna prin casa.

Seara as iesi la biliard, la un suc cu prietenii si as rade cu cea mai mare pofta de viata, m-as imbraca, m-as machia si mi-as aranja parul ca si cum ar fi cea mai mare sarbatoare si nu mi-ar pasa de ce comenteaza lumea.

As face tot posibilul sa ii vad pentru ultima data pe toti cei care inseamna ceva in viata mea si i-as strange tare in brate, i-as pupa de o mie de ori si as face multe poze cu ei.

Cu siguranta nu as dormi si nu i-as lasa nici pe altii sa doarma. Ar fi ziua in care nimeni nu are voie sa se supere, sa ma refuze, sa zica altceva decat ceea ce vreau sa aud...

M-as uita la ceas sa vad cat mai am de trait si as zambi stiind ca in sinea mea nu cred ca este acesta sfarsitul si as avea speranta ca maine va fi cu siguranta azi.

Sunt convinsa ca as reusi sa inving timpul si sa mai traiesc multe zile, pentru ca nimeni si nimic nu ma va face sa cred ca ceva sau cineva imi dicteaza calitatea si durata vietii.

Un comentariu:

MaKeDoN spunea...

1. Cu persoana iubita (dar momentan nu exista)si cu prietenii. Mai putin important e locul fiindca ne`am distra cu siguranta.
2. in caz ca nu se poate prima varianta realiza, as petrece`o cu o gramada de curve care sa`mi satisfaca toate placerile :))

MaKeDoN

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...