09 martie 2009

TE URASC!

Te urasc pentru ca destinul a facut ca noi doi sa ne intalnim exact atunci cand viata mea era mai agitata si nesigura.
Te urasc pentru ca gesturile tale pline de blandete, calmul tau si linistea sufleteasca pe care mi-ai insuflat-o au umplut tot spatiul din jurul meu si m-au cucerit treptat, fara ca eu macar sa imi dau seama.
Te urasc pentru ca m-ai facut sa vad cu alti ochi interzisul si mi-ai facut sufletul sa tanjeasca dupa el, sa-l doreasca mai presus de orice.
Te urasc pentru ca mi-ai daruit nemarginirea in nopti dureroase si mult prea intunecate. Te urasc pentru ca mi-ai facut pielea dependenta de respiratia si atingerile tale. Te urasc pentru ca mi-ai facut sufletul sa tangeajsca in continuu dupa al tau.
Te urasc pentru toate sentimentele ce mi-au posedat fiinta, iar apoi m-au distrus. Te urasc pentru ca ai stiut ce trebuie sa faci ca sa ma simt cu adevarat femeie. Te urasc pentru complimentele si gesturile delicate ce m-au cucerit, te urasc pentru chipul tau senin si dansul in doi sub clar de luna. Te urasc pentru ca m-ai facut sclava mangaierilor tale si pentru ca m-ai sarutat cu atata pasiune incat mi-ai sedat ratiunea.
Te urasc pentru ca ai avut curajul sa imi spui pa si sa ma abandonezi intr-un chin groaznic. Te urasc pentru lacrimile ce mi-au brazdt obrajii si noptile in care tresaream la orice adiere de vant. Te urasc pentru ca esti prezent in gandurile mele si m-ai facut sa nu mai imi doresc viata mea. Te urasc pentru ca mi-as vinde si ultima farama de suflet doar sa stiu ca si tu te gandesti acum la mine.
Te urasc pentru ca nu stiu cand sau daca ne vom revedea. Te urasc pentru ca nu cunosc abisul inimii tale, pentru ca nu stiu daca mai sunt prezenta in visele tale sau daca vreodata am insemnat ceva in viata ta.
Te urasc pentru ca m-ai lasat sa imi pierd capul sperand, iar acum taci.
Te urasc pentru stelele acum nu-mi mai indeplinesc dorintele.
Te urasc pentru vidul ce l-ai lasat in urma ta. Te urasc pentru amintirile ce bantuie toate lucrurile si locurile ce fac parte din tine.
Te urasc pentru ca sunt muta si nu pot sa imi strig sentimentele. Te urasc pentru ca nu vreau sa-ti cer mai mult decat o clipa de nebunie. Te urasc pentru ca sufletul meu tanjeste sa iti spuna macar pentru ultima oara „te iubesc”.

Recunosc ca m-am inspirat cu ideea, precum si faptul ca nu este dedicat nimanui ci doar un exercitiu de imaginatie. O melodie adecvata, ochii inchisi si empatia cazului sunt vinovate de ceea ce am scris mai sus.

2 comentarii:

clonto spunea...

Nu ai cum sa te simti femeie, esti inca imatura si naiva

Mar1na spunea...

Care parte din este un exercitiu de imaginatie nu ti-a fost suficient de clara?

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...