09 aprilie 2009

Continuarea visului pierdut...

In cautarea mea nebuna adesea ma impiedic de himere. Sunt ingeri decazuti, dar nu sunt EL-ul meu.

Ii seamana, dar nu-l egaleaza. Ei nu sunt decat ispite aruncate, la fel ca si mine, de furia nemarginirii pe Pamant, ce doresc sa se reintregeasca.

Si nu reusim decat sa ne irosim timp pretios unul pe celalalt, amagiti ca, in sfarsit, ne-am regasit.

Si visul meu nebun se incurca deseori in itele alteia. Si ingerul meu decazut ma cauta necontenit. Dar ea nu-l saruta la fel ca mine. Ea nu ii daruieste inocenta trupului, cum as face-o eu. Si el simte. Si il doare. Si ar urla de disperare pentru a ma gasi mai repede.

Cum este, suflet, ea? Nu ii sclipesc ochii, la fel cum mi-ar sclipi mie, atunci cand ii daruiesti trandafiri albi, nu? Nu tremura carnea pe ea, asa cum imi tremura mie, atunci cand cu mainile tale ii definesti trupul, nu? Buzele ei nu au aroma mea si nu iti potolesc setea, asa cum faceam eu candva in Iadul Nostru, nu?

Zulufii ei nu se incurca in jocul degetelor tale, atunci cand la lumina lunii iti pierzi mainile prin parul ei, nu? Surasul ei nu-ti topeste gheata inimii, iar atingerea ei nu te face sa vibrezi suficient, nu? Iar cand te certi cu ea si astepti ca glasul ei sa sparga tacerea, ea se multumeste sa fie muta, nu?

Nebunia din ochii mei nu se vede si in privirea ei, nu? Ea nu-ti alearga nebuna prin vene, asa cum am facut eu cand am cazut impreuna in pacat, nu?

Unde esti, suflet? In care ea ma cauti?

8 comentarii:

un el ... spunea...

imi e dor de tine ...

Mar1na spunea...

Si mie mi-a fost candva dor... acum imi este indiferent...

Anonim spunea...

Salut Marina,
Stiti filmul "What dreams may come" in French "Au-delà de nos rêves" ?
David C

Mar1na spunea...

Din pacate, nu il stiu! De ce intrebi?

Anonim spunea...

In Acest filmul este imajele si cuvintele frumosi " like your piradise dream "
Intelegi ? Si me interesa la o scritor care esti. Daca stiti o artistic munca, de exemplu "Maktub, Paulo COELHO", care te place, si eu.
David

Anonim spunea...

Hello Mar1na !
Are you understand, are you Ok with my Român speaking ?
Maybe, you can speak French, isn't it ?
David.

Mar1na spunea...

Well your Romanian isn't the best and actualy I can't understand you. Please write me in English or French, even though I don't write in French, at least I understand it.

Anonim spunea...

Désolé d'écorcher ta langue, elle est difficile,

C'est d'accord, j'aime le Français ma langue natale, donc je partagerai mes réflexions de cette manière.
Car malheureusement, je suis une victime de l'éducation nationale Française qui, trop argenté a perdue une partie de sa vrai richesse : La transmission du savoir.
J'essaye de me débrouiller en Roumain, parce que je pense que la plus ancienne des langues latines, encore beaucoup usité aujourd'hui, a vraissemblablement un bel avenir.

Merci pour tes écris, qui pour moi, ont de la valeur. Je crois que tu t'exprimes d'une belle façon, malgré mes difficultés, je comprend mais je connais à peine les détails et les subtilités, qui font la beauté d'un texte, d'une histoire bien conté.

Le sens des écris doit être plus "spirituel", et plus réfléchi. en comparaison à la vue qui est "matérielle", au touché qui est "instant présent", au goût qui est "sensation" au même titre que l'olfactif et l'auditif.
J'ai défini, selon mon point de vue, les différents sens de notre réel terrestre, pour mettre en exergue, que l'écriture peut être notre 6e sens.
Par le rêve, par les réflexions, nous exprimons notre sixième sens, en les écrivants, en les dessinants.
David

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...