04 iulie 2009

Ladies and gentlemen, please place your bets!

Pasiune. Nebunie. Splendoare. Dragoste. Nori. Rai. Foc. Iad. Si pretul platit?!

Cum se face ca de cele mai multe ori in viata ne indragostim de persoanele care nu simt acelasi lucru pentru noi? Ce anume ne atrage la ele? Este “indragosteala” sau adrenalina? Faptul ca nu ne sunt la “indemana” le face fascinante, ori sunt ele insele cele care ne prind in mrejele lor prin tot ceea ce reprezinta?

Ma aflu la o varsta a “marilor descoperiri pe planeta iubirii”. Prietenele mele sunt si ele in aceeasi situatie. Ne plangem una alteia ca am vrea sa traim si noi o iubire mistuitoare, o iubire care sa ne lase fara aer si multe bla-bla-uri de genul. Apoi stam si ne gandim ca totusi parca nu am vrea sa suferim si sa dam peste vreun badaran care sa ne calce in picioare sentimentele si demnitatea.

Si atunci unde este echilibrul? Si atunci cum putem sa spunem ca suntem pregatite pentru ceea ce vrem?

Oricat am visa si fabula noi despre mica/marea/prima etc dragoste, cred ca acest sentiment este unul dintre putinele lucruri cu adevarat imprevizibile in viata. Nu avem cum sa ne indragostim la comanda, ori cum sa ne placa o anumita persoana dupa ce am bifat X-urile necesare pe lista de calitati. Este un joc de noroc. Risti si castigi, ori risti si pierzi totul. Partea proasta in toata povestea asta este faptul ca nu tu hotarasti daca vrei sau nu sa joci. Mai degraba tu esti miza. Iubirea te arunca pe masa de joc si apoi astepta ca ruleta sa se opreasca. Si aici intervine norocul? Nu. Cred ca aici intervine destinul.

Imi place sa cred ca intre dragoste, destin si om exista o colaborare foarte stransa. Adica: dragostea se aseaza la masa de joc, iti ofera tie libertatea de a te pune miza cu valoarea dorita, iar destinul invarte ruleta pentru tine avand grija ca el sa nu iasa niciodata in pierdere. Totusi ai si tu un cuvant de spus in toata povestea asta. Daca miza ta este mica, atunci degeaba te astepti la un castig mare, dar te consolezi in cazul in care ai pierdut caci pagubele au fost minore. Daca miza ta este mare, atunci tine-te bine pentru ca poti sa pierzi mai mult decat totul.

Ce ne facem in cazul in care nu stim ce si cat vrem sa pariem, iar apoi ne trezim in situatia de a nu ne conveni castigul, ori de a nu suporta infragerea.

Of, de ce trebuie sa fie totul atat de complicat? Sau este totul prea simplu, iar noi din obisnuinta facem tantarul armasar?

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...