04 august 2009

Asa este oare?

"Majoritatea subiectelor de pe blogul tau sunt de factura romantica (useless). Poate daca ai scrie tratate de medicina, daca ai dezbate vreo teorie a fizicii te'am considera un mic geniu, o fata cu adevarat desteapta. Deocamdata esti doar un umanist, ne lovim de ei la tot pasul, dar am putea trai ok si fara. Ei fac umbra pamantului traind din si in vise, folosind ceea ce altii au descoperit, incearca sa descopere sau se chinuie sa intretina. Poate ar avea nevoie de o coma cu ketamina..sau poate sunt valabile versurile celor de la Parazitii: "utilitatea ta pe pamant..""

Intrebarea nu se refera la potentialul meu de inteligenta, ci la faptul ca rolul umanistilor este cel conturat de catre respectiva persoana.

Mai aveam nevoie de romantici? Mai aveam nevoie de visatori, intr-o lume ca a noastra?

Va rog sa imi spuneti!

Cu drag,
M.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Bien sûr que oui, tu as besoin de rêver, que tu aimera toujours le Romantisme ! :-)

Anonim spunea...

Ces 2 commentaires sont aussi les miens !
... tu aimeras toujours le Romantisme !

David Coutret

sorin spunea...

nu da atentie rautatilor. E blogul tau si postezi ce vrei si ce-ti place. Ca orice site are si fani, ai cititori. Mie imi place sa citesc articole romantice...un exemplu:)

eveln spunea...

e bine ca mai sunt si romantici, pt ca ei se salveaza de realitatea noastra, ei traiesc totul altfel... continua sa fii asa cum esti...

p.s. ti-am citit romanul. am ramas incintata... mersi...

Mar1na spunea...

Va multumesc!
@eveln: Iti multumesc pt apreciere. Sunt constienta ca nu e vreo capodopera literara, dar avand in vedere ca e scris undeva pe la 14-15 ani, zic eu ca e un inceput bunicel.

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...