22 octombrie 2009

Baietilor deghizati in barbati...

Am intalnit baieti tristi ce se joaca de-a barbatii doar de dragul datelor din buletin. Baieti care cred ca cheia inimii unei femei se obtine prin bani si cadouri. Baieti care au impresia ca pentru a fi acceptati si primiti in patul unei FEMEI trebuie sa inceapa sa isi etaleze potentialul material.

Poate asa si este, daca te limitezi la a plati pentru ceva ce se poate numi cu usurinta un serviciu. Poate asa si este, daca acea FATA nu se vede decat ca un obiect scos pe piata placerilor. Poate ca este si mai trist sa vad ca pana la varste destul de inaintate nu au intalnit inca ACEA persoana care sa ii placa si sa ii accepte pentru ceea ce sunt ei cu sufletul, cu trupul si cu mintea.

Initial m-am speriat. Romantica din mine a refuzat sa accepte ca aude bine. Apoi mi-am dat seama cat de saraci sunt de fapt acesti BAIETI. Cat de limitati sunt in a avea incredere in sine si cat de oropsiti sentimental. Traiesc intr-o lume superficiala unde au impresia ca doar ceea ce se vede si se cumpara are importanta.

De ce va complicati, dragii mei, cu astfel de FETE? De ce nu aveti incredere in voi ca puteti sa cuceriti o FEMEIE si fara a va pune pe masa cardurile de credit? De ce nu acceptati ca este posibil ca o FEMEIE sa va priveasca ca pe un om, ci nu ca pe un pachet de actiuni la bursa?

Dati-va o sansa sa cunoasteti si astfel de persoane! Dati-va o sansa sa va aratati adevarata fata!

Nu va mai prezentati de la bun inceput statutul financiar daca vreti sa cuceriti pe cineva de calitate, pentru ca tot ce veti reusi va fi sa atrageti atentia FETELOR cu data de expirare, cu minte deficitara si cu suflet pangarit de dorinta de avutie.

Si daca asta va doriti de la viata, macar faceti un efort intelectual si dati-va seama ca nu aveti de ce sa va plangeti de situatia precara sentimentala, pentru ca voi sunteti cei care o atrageti.

Stiu, va fi greu sa iesiti din rutina superficialitatii. Stiu, va va fi greu sa incercati sa fiti voi, daca pana acum nu ati fost decat banii vostri. Stiu, va fi dificil sa gasiti in voi alte metode de captare a atentiei, daca pana acum masina de lux era simbolul masculinitatii voastre. Stiu, va veti speria ca nu sunteti suficient de buni. Stiu, va veti speria cand cineva o sa doreasca sa va descopere pe voi cu bune si cu rele. Stiu, insa, si ca daca iti doresti ceva de calitate trebuie sa oferi la randul tau calitate.

Iti doresti ca un fotomodel (folosesc notiunea de fotomodel in sens general, chiar nu am prejudecati legate de fetele care se afla in aceasta industrie; dar intelegeti voi mai bine la ce am vrut sa ma refer)sa iti umple patul? Cumpara-i o pereche de pantofi.

Iti doresti ca o FEMEIE deosebita din toate punctele de vedere sa iti umple viata? Atinge-i sufletul cand o prinzi de mana.

Este atat de simplu. Trebuie sa stii ce vrei, pe cine vrei si mai ales cine esti!

O sa fiti surprinsi cand o sa vedeti ca exista persoane care va plac si dincolo de statutul social, iar atunci, dragii mei, veti descoperi ce inseamna cu adevarat fericirea, implinirea si iubirea!

4 comentarii:

bertalanul spunea...

fericirea? implinirea? iubirea? ce-or fi astea? marci de blugi, ziare...? Hmmm... Pe cealalta parte iti apreciez orientarile. Femeile nu sunt obiecte. Asa ma gandeam si io.

Cristi spunea...

Hai ca ai fost simpatica, de asta te-ai ars cu unul cu bani ? Dar stai, mereu la persoana in cauza este altceva, a fost pura intamplare, tu esti o persoana inofensiva si din cea mai mare coincidenta el are bani si barbatie(masina luxoasa cum ii spui tu) oar tu nu ai vazut decat o mare iubire in el si ca prin vis ..ti-a tras una mica... Ma uit prin blogurile voastra si ma umfla rasul, toate sunteti etraordinar de bune gargaragioaice(permite-mi expresia) dar in fapt, nu sunteti decat ceea ce indemnati pe altii/altele sa nu fie.

Mar1na spunea...

De data asta te inseli... nu se aplica teoria ta in cazul meu... c'est la vie... ghinion de nesansa...
Ar fi frumos ca data viitoare sa nu mai ai prejudecati si sa crezi tu ca ceea ce iti imaginezi trebuie sa fie general valabil!

Anonim spunea...

je voix que tu es belle, j'ai vu que tu es douée, je veux que tu me voix !

La femme est la plus grande richesse que l'homme puisse avoir. (mais elle est inaccessible)
Puisqu'elle est la clé du bonheur,... de la stabilité.

A tout âge, l'homme à besoin d'une femme.
Il quitte sa mère, pour rejoindre sa femme !
L'homme, éternel enfant !

Dav1d

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...