20 noiembrie 2009

Alegeri

Mintea mea, astazi oarba precum un liliac, refuza sa mai creada cuvintele absente de ieri. Vorbele tale imi amesteca gandurile... imi provoaca dorinta si teama... imi impletesc visul si dorul.

Fug de tine in iluziile trecutului, pentru ca mai apoi sa-mi izbesc dorinta nebuna de fantoma ta in viitor. Vin de nicaieri, spre a ajunge niciunde. Cu masca de fier si mainile incatusate de amintiri ma ascund si ma lupt cu frica ta de a ma gasi.

Nu stiu de ce ma pierd de drum... si intotdeauna aleg sa ma ratacesc pe cararile mult prea intortocheate ale destinului...

2 comentarii:

alina nicoleta spunea...

foarte frumos ... nu stiu alte persoane dar eu m-am regasit foarte mult in aceste randuri ...

Mar1na spunea...

Iti multumesc pentru rabdarea de a-mi scrie aceste randuri!
E bine sa stii ca mai sunt persoane ce rezoneaza cu starile tale de spirit!

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...