16 noiembrie 2009

Astazi...

Astazi imi voi picura culori in inima.
Cu mare grija, voi lua iluziile si le voi picta cu fapte... cu rosu aprins de dor peste care arunc lumina. Imi strang temerile in manunchi de vise si asez umbre de uitare aramie pe colturile ascutite.
Cu ochii inchisi si sufletul in palme aleg nuante de violet si albastru pentru a da noblete tentatiilor ce imi rascolesc fiinta. Peste amintiri torn curcubeu de zambete, format din lacrimi de regrete, taiate de razele experientei.
Gata! Cred ca e timpul sa imi desavarsesc opera...
Dar ma impiedica un singur lucru...
Nu stiu cum sa te pictez pe tine!

3 comentarii:

maark spunea...

Lipeşte verdele, deci să-l desenezi verde! Crezi că va ieşi un extraterestru? Nu cred, ăia-s şi mici şi verzi, tu să-l faci înalt! :D

Mar1na spunea...

Mie nu prea imi place verdele... asa ca e cam exclus... dar as putea sa ii pictez ochii verzi...:)

maark spunea...

N-ai putea pentru că nu-ţi place verdele. ;) Pentru daltonişti poţi încerca şi roşu! :)

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...