18 noiembrie 2009

Eu... niciodata... tu... imposibil

Eu... dezbracata de mangaierea subtire a unui strop de culoare. Rapita de Niciunde, in lumea lui Priveste, las doar o mana intinsa spre viata. Doar vantul imi mai curge prin par, iar clipa imi sufoca visul. Eternitatea ma reneaga, cu valuri de amintiri ma smulge din bratele tale si-mi izbeste inima de stele.
Luna ma ia de mana si ma poarta spre abisul de lumina in care de atatea ori ne-am inecat sufletele.
Pentru tine eu... niciodata...
Tu pentru mine... imposibil...

2 comentarii:

tasha spunea...

NEVER SAY NEVER!!!!
viata este imprevizibila...asa ca eu zic ca uneori spunem cam debeaga acest cuvant...eu iti doresc sa ai impliniri si bucurii si sa ajungi sa spui mereu ca viata este frumoasa,ca merita traita! >:D<

Mar1na spunea...

Ai foarte mare dreptate!
Ii dau o sansa vietii in fiecare zi sa ma surprinda:)!

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...