24 noiembrie 2009

In spatele fiecarei temeri se afla o dorinta neimplinita...

Iti daruiesc gandurile mele, in buchete de eternitate.

Cu multa migala, aleg franturi de amintiri ce ti le scriu pe aripi stranse de fluture. Mi-am rupt inima in bucati de curcubeu, ce le presar acum sub pasii tai grabiti. Ai grija si calca, te rog, cu blandete, fara a-ti rataci drumul.

Sufletul meu ti-l daruiesc in pagini de viata scrise cu pana inmuiata in vise si speranta.

Diminetile ti le torn in cafeaua ce ti-o indulcesc cu dor. Imi pastrez noptile pentru mine, caci sunt singurele in care pot sa te simt aproape.

2 comentarii:

carmens spunea...

am primit azi ,cu bucurie,gandurile tale ,,in buchete superbe de eternitate!!""

o zi frumoasa !
sa fii iubita!

Mar1na spunea...

Cu mare drag ti le-am daruit!
O zi minunata!

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...