26 noiembrie 2009

Planetele noastre...

Nu avem nimic în comun și totuși planetele noastre se ciocnesc zi de zi.

Ne împrumutăm lunile și ne împărțim stelele.
Ne amestecăm galaxiile și ne rotim anotimpurile.
Polii noștri par a se respinge, dar gravitațiile noastre ne aduc atât de aproape.
Eu îți împrumut râurile venelor mele, iar tu îmi dăruiești focul inimii tale.
Mă agăț de aerul din tine, iar rădăcinile tale își iau seva din pământul din mine.

Arunci nori pe cerul meu, aduc furtuni pe suprafața ta.
Ne jucam în lanurile de flori udate de rouă, iar serile ne găsesc îmbrățișați în valurile mării.
Avem același răsărit, iar degetele noastre desenează noapte de noapte alte orizonturi.

În fiecare dimineață începem a ne căuta pe alei până ieri neaflate...

Un comentariu:

Anonim spunea...

... <3 ...
Dav1d

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...