29 decembrie 2009

Ceartă cu mâine


Astăzi mă enervează ziua de mâine.

De ce?

Pentru că visele mele se întind până dincolo de ea...
Pentru că toate gândurile mele au strâns iluzii în ceasuri neîmplinite...
Pentru că noi pâna mâine suntem mai străini cu încă o zi...
Pentru că pare atât de indepărtată clipa ce vine, fără promisiuni de iubire...
Pentru că mă pierd în îmbrățisări false și în amintiri de ieri...

În același timp, îl iubesc pe mâine... pentru că-mi este străin și totuși știu că mă așteaptă cu pasiuni nestinse... pentru că este mai aproape de tine, decât azi... pentru că zborul meu mă poartă cu speranța spre un nicăieri plin de dorințe... pentru că știu că mâine va fi întotdeauna azi...

Pentru că eu sunt atunci... pentru că tu ești acum... pentru că NOI suntem deja acolo.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Tu as beaucoup écris cette année, je te dis Bravo !

Parce que tes textes sont de qualités, J'aime te lire, et j'ai plaisir à déchiffrer la langue Roumaine, à travers tes publications, à travers tes pensées, tu es quelqu'un de très intéressant !

Je te souhaite une bonne nouvelle année !

Dav1d

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...