09 decembrie 2009

Cum vreau eu...

Astăzi nu-ți dăruiesc nimic.
Nici nu vreau și, sinceră să fiu, nici nu am ce...

Astăzi îți voi lua gândurile și le voi broda pe o pânză nouă de uitare, pe care o voi așterne peste durerea ta.

Astăzi îți voi fura amintirile și le voi topi în sentimente fără de tristețe, pe care ți le voi picura în cafea.

Tot astăzi îți voi împrumuta visele colorate, le voi amesteca în dorințele mele și îți voi picta cu degetele mele pereții sufletului.

Și, cred că, îmi voi face curaj să alung cu raze de speranță și fantasmele trecutului tău.

Ah, să nu uit! Îți voi dărâma munții și dealurile înalte în care te refugiezi atunci când orgoliul te împinge să vrei șă te ascunzi de mine; dar stai liniștit pentru că nu-ți secătuiesc marea de pasiune și nici râurile de tentații.

Și da, te vei împotrivi... dar crezi că îmi pasă?

Știi foarte bine că întotdeauna e ca mine!

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...