30 decembrie 2009

Exact... TRAIM

In cupa vietii timpul imi picura vin rosu de amintiri... secunda cu secunda alunec pe umbre cu zambetul pe buze, pentru ca am invatat de mult ca acolo unde exista umbra se afla si lumina... ochii imi clipesc franturi de viata si vad minunea de a fi printre picaturi de suflet... inima isi bate ritmul de copil pe acorduri de maturitate, iar trupul danseaza imbratisat de promisiunea paradisului pierdut... degetele mele picteaza vise multicolore pe peretii camerei... iar buzele mele sorb cu nesat din cupa destinului...

Tin un toast: pentru anii ce s-au scurs, pentru momentul ce ma face sa vibrez... pentru superbele bucati de efemer ce ma asteapta sa le traiesc!

EXACT!Aceasta este implinirea... TRAIM!

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...