12 decembrie 2009

Ninge...

Prima ninsoare...

Imi place sa visez.

Imi plac noptile in care scutur nori si pictez cu visele mele stelele.

Imi place sa oglindesc luna in cioburi de ganduri si sa ma joc cu reflexul cuvintelor pe peretii goi ai mintii mele.

Imi place cand visele mele imi umplu camera rece a sufletului si aprind dorinta in inima.

Visez pe aripi de ingeri proscrisi si las urma de zbor de fluturi albastrii.

Imi place ca dimineata razele soarelui imi saruta visul si ma trezesc in atata lumina... iar astazi mi-am vazut jocul sufletului in fulgi rataciti, gonind haotic pentru a-mi cuprinde suprafata...

2 comentarii:

Anonim spunea...

sincer era mai frumos blogul cand scriai mai mult . captai mai mult atentia

Anonim spunea...

albastri cu un singur "i".

si dupa ce corectezi, minte-te ca a fost o greseala, ca ai tastat fara sa vrei un "i" in plus.

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...