02 decembrie 2009

Nuditate...

Am ramas fara idei, fara ganduri, fara cuvinte si fara suflet.

Cred ca le-am pierdut in miez de noapte, cand rataceam intre doua vise. Acum le caut printre frunze uscate, pe drumuri triste.

E soare, dar imi este atat de frig. Nicio haina nu ma poate imbraca la fel cum o faceau ideile mele cusute cu fir de viata. Nicio bluza nu-mi incalzeste pieptul precum gandurile mele impletite cu dorinta. Nicio esarfa nu-mi cuprinde gatul asa cum doar cuvintele mele nespuse o puteau face.

Nicio raza de soare nu ma mai atinge daca mi-am pierdut sufletul in noapte...

Si daca toate acestea le-am pierdut in miez de noapte, pe tine unde te-am pierdut?

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...