01 decembrie 2009

O clipa a orei...

As vrea sa-ti daruiesc o clipa a orei din care sunt facuta, dar mi-e frica sa nu o risipesti.

As vrea sa-ti daruiesc bucata de efemer din care m-am nascut, dar ma tem ca o vei pierde.

As vrea sa-ti daruiesc coltul meu de suflet in care iubesc, dar ma tem ca va fi prea ascutit si te vei rani in el.

As vrea sa-ti daruiesc aripi din visele mele, dar mi-e teama ca zborul lor va fi prea rapid pentru tine si le vei pierde.

As vrea sa-ti daruiesc atatea lucruri din mine, dar frica de a ma rataci in tine ma opreste.

Asa ca-ti daruiesc cuvinte, pe care incerc sa le impachetez in hartie de suflet cu funda de iubire.

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...