03 decembrie 2009

Un secret

Pot să-ți spun un secret?

Astăzi mi s-au frânt aripile în vis, mi s-au ofilit petalele gândurilor nerostite și culorile sufletului s-au împrăștiat în zare.

Și, tot astăzi, a apus ultima mea rază de speranță... în nori negri de lacrimi am plouat peste fantomele iubirii din trecut. Mi-au fost smulse ațele care mă ghidau și am fost aruncată pe o plajă pustie de viață.

Am renăscut, ori poate am murit de tot. Nici măcar eu nu mai știu.

Cunosc doar atât: mi-a fost lăsată inima.

Goală, singură și neîntinată te așteaptă pe tine, ca o pagină de jurnal, sp iei călimara răbdării și cu multă meticulozitate să te apuci să mă scrii...

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...