27 ianuarie 2010

Cadoul meu...

Pastrez in suflet cadouri pentru tine si astept cu nerabdare o noapte doar a noastra cand voi putea sa ti le daruiesc.

Am impachetat cu migala clipe de dulce tandrete, asortate cu ore nesfarsite de pasiune... sunt intr-o cutie albastra cu funda de timp indoit.

Am strans in buchete de viata zile si nopti de iubire si le-am legat cu zambete timide.

Am alergat dupa fluturii mei albastri cu aripi suflate in speranta si i-am asezat in colivia acoperita cu hartie creponata de suflet. Stai linistit, am lasat loc si pentru ai tai!

Saruturile glazurate cu dorinta nu le-am impachetat... pentru ca nu sunt cadouri... cu ele nu vreau sa-ti ornezi inima, ci vreau sa-ti acoperi lumea. Din ele te invit sa te servesti oricand ti-e dor de mine... oricand te cauti pe tine... oricand e frig dincolo de iubire...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Un beau cadeau, c'est toujours beaucoup d'Amour ...
Dav1d

sentiment spunea...

codoul lui esti tu..:)*

SENTIMENT spunea...

cadoul lui esti tu...iar cadoul tau e el....cele mai reusite cadouri ...VOI..

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...