25 ianuarie 2010

E doar un vis?!

Parfumul tau imi invaluie miscarile trupului si simt arzand in mine dorinta cu freamat de pasiune.

Degetele tale aluneca usor pe gatul meu, croindu-si drum pe spatele meu si... simti cum tresar, dar nu te opresti.

Imi conturezi formele si scrii cuvinte interzise pe pielea mea.

Ma simt stigmatizata si cu toate acestea nu vreau sa-ti opun rezistenta. M-ai facut curioasa si vreau sa vad cat de departe esti in stare sa mergi. Respiri usor deasupra umerilor mei si alungi suvita ce-ti sta in cale.

Ma simti ca zambesc tematoare si-mi cuprinzi obrajii in palmele tale... Ma privesti adanc in ochi, iar buzele ti se intredeschid si imi soptesc hain: "Trezeste-te! E totul doar un vis...".

Un comentariu:

sentiment spunea...

visul e viata..viseaza sa simti ca traiesti...e visul,e el...

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...