08 ianuarie 2010

Intre soare si lumina

Mi-e dor de soare... de soare sincer cu zambete invelite in hartie colorata cu dungi de curcubeu crud.

Vreau soare vesel si puternic ca sa imi asez temerile si sa le vad umbrele pe pamant, iar cu tocurile mele sa calc peste ele si sa sparg frica.

Apoi vreau lumina... sa pot sa imi vad clar visele si sa le corectezi colturile ascutite in care m-am taiat si m-au indepartat de la scop...

Vreau soare cum zambet de vara... pentru ca vreau sa-mi reintalnesc marea, sa-mi spal pacatul... sa renasc printre valuri ce oglindesc lumina peste amintiri intunecate... nisipul sa-mi fiarba pasiunea, iar scoicile sa-mi nasca perle negre de ispite...

Se zbate in mine o aripa de copil... dar gandul imi este de femeie...

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...