08 ianuarie 2010

Joc de secunda

Mi-am pierdut secunda aseara, cand ma jucam cu visele in gandurile tale.

Am incercat sa o caut pe pielea ta, gandindu-ma ca mi s-a scurs printre degete cand te mangaiam. Nu era acolo, asa ca am coborat in venele tale crezand ca a curs printre ele. Si tot n-am gasit-o.

Te-am mai sarutat o data, gandindu-ma ca poate ti-a ramas pe buze noaptea trecuta, dar mi-ai spus ca n-ai simtit-o in rujul meu rosu.

Te-am rugat sa inchizi ochii si am cautat-o pe genele tale incarcate de dor... am uitat sa-ti spun, dar aseara cand dormeai, ti l-am suflat pe gene... si tot degeaba... nu era nici acolo...

Mi-a mai ramas o singura solutie:sa ne mai jucam si in seara aceasta... pentru ca nu pot sa pierd ceva ce voi avea din nou!

3 comentarii:

Anonim spunea...

http://kaosmoon.blogspot.com

Anonim spunea...

C'est toi que les gens aiment ! Et en plus, tu écris bien !
Dav1d

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...