08 ianuarie 2010

... macar chipul meu...

Mai tii minte sarutul nostru in noaptea dintre vise?

Imbratisarea secreta sub luna noastra albastra cand ne-am soptit dorintele cu sete de iubire?

Si mainile noastre ce cautau betia trupului ce fremata in frigul temerilor pastrate din trecut?

Ori pasiunea ce ne-a izbit sufletul de stele dupa ce ne-am marturisit ascunse ganduri?

Eu... tu... si lumea asta mult prea rece intre noi... pe care am strabatut-o intr-o secunda cu ochii grei de dor?

Fluturii albastri ce purtau pe aripi parfumurile noastre amestecate in vantul cald al serilor stinse din mai?
... macar chipul meu ti-l mai aduci aminte?

2 comentarii:

sentiment spunea...

CHIPUL TAU ...ii imbratiseaza inima la fiecare pas...CHIPUL TAU....eterna amprenta asupra inimii lui...

Anonim spunea...

N-am timp să te
Vreau doar 1 sărut
Ca să revăd timpul trecut
Mai mult mi-a plăcut când tu ai tăcut
Mai mult mi-a plăcut când ai gemut
E-al naibii&dulce făcut în tăcut.
Aminte ți-aduci, când și tu ai vrut
(și mai apoi chiar m-ai avut)
Și ți-am ‘picat’ în așternut
Ce mult ți-a plăcut…ce mult te-am avut.
N-am timp să te
Vreau doar 1 sărut
Dulce iubire timpu-i trecut.
Aminte ți-aduci când ne-am cunoscut
Când te-am câștigat cu 1 sărut
În bomba dîn colț, la 1 barbut
Când cine/cine primu-a plăcut
În seara aceea… noi 2 am pierdut.
În seară dă vară cu vântu’ tăcut
În camera-mi mică dă prost neștiut
Perdele în gând, pletele-n vânt
C-un soare râzând, iubire văzând
Inimi bătând
Mâini alergând, trupuri fierbinți
Ochi strălucind plini de dorinți
N-am timp să te
Vreau doar 1 sărut
Mă doare timpul ce l-am avut.
Inima tristă conjugă amorul la timpul trecut.
Alerg de nebun în plin neștiut
Cu teama că pierdem tot ce-am avut
Prin lacrimi de cer eu numai cer
Vreau doar ca să uit de ziua de ieri
Să mi te șterg din mintea-mi nebună
Cum că noi 2 am fost împreună
1 secol de vise, iubiri interzise
1 veac de amor spulberat prea ușor
TU, inimii mele stăpână!…
cum trece ora-ntr-o săptămână…
N-am timp să te
Vreau doar 1 sărut
iute să-l fur, iute să fug
să nu-mi simți plânsu’ ce-n mine-i tăcut
vreau doar 1 sărut
ce mult mi-a plăcut
vreau doar 1 sărut
să șteargă amintirea lui “te-am cunoscut…”….

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...