29 ianuarie 2010

Negociere absurda

Astazi am de gand sa imi negociez gandurile. Vreau sa cer la schimb toate visele frumoase ce le-ai impletit cu fiinta mea. Accept sa imi platesti si in rate, dar te informez ca dobanda va fi foarte mare. Vreau ca la fiecare rata sa-mi atasezi fragmente de suflet si sinceritate in gesturi de tandrete.

Accepti?

Si simt cuvintele cum imi aluneca printre degete si teama de-a ramane goala, fara ele, in fata ta, ma impiedica sa le dau drumul.

Ele sunt singurele ce ma mai acopere in prezenta ta, ce-mi ascund visele nerostite si-mi imbraca gandurile goale de timiditate.

Ma ascund de tine printre literele ce le conturez pe pagini de suflet... las spatii libere care sa-mi permita sa fug atunci cand ma sperie avantul meu.

Nu-ti dau voie sa fii mereu prezent in gandurile mele si te alung ori de cate ori simt ca pui stapanire pe mine... pentru ca mai apoi sa te chem din nou... sa te caut in colturile neumblate ale fiintei mele... si sa te gasesc mereu altfel...

Dar intotdeauna imi dau seama ca esti parte din mine si... sincer acum: unde te poti ascunde atunci cand fugi de tine?

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...