19 februarie 2010

Asternuturi


M-am pierdut in asternuturile sale.

M-am lasat posedata de el.

I-am daruit pielea mea mangaierilor sale, i-am permis sa-mi intre in vene.

Mi-am amestecat gandurile cu soaptele lui si am devenit femeie.

Nemiscata... m-am miscat pretutindeni si am descusut cu ochii inchisi perdelele de bezna sufleteasca. Prizonier, trupul meu nu a mai avut forta naturala sa mentina captiv demonul placerii universale.

Haos in minte difuza... o liniste imensa imi inconjoara planeta de concentrare si trupul mi-a ramas deselat.

Nu mai sunt una.

Am devenit multipla.

Cu alte chipuri... si diferite forme.

Sunt punctul de sfarsit al infinitului...

(image from: http://www.schmitt-hall-studios.com/art3/loveBetweenThesheets.jpg )

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...