09 februarie 2010

Caci am apus in tine

E frig si pustiu dincolo de limita. Rafale de negare aluneca pe strazi promiscue, printre trecatori rataciti in vant.

Nu e nici noapte si nici zi, ci mov apus de rasarit de vise. Pe vechi alei imi pierd pasii grei de tristete. E frig dincolo de mine si inghet in suflet de copil.

Mi-e gandul prins in stele si stau spanzurate pe coltul de sus al lunii mele albastre.

Vad soarele in marea vida, dar pare prea departe acum sa-mi incalzeasca inima. Si mintea mea creeaza jocuri de lumini pe o planeta rece din galaxia mea.

Am obosit. M-am saturat sa rup din mine pentru a-ti da tie. M-am plictisit sa astept eternul din partea unui efemer.

Si nu ma mai impresioneaza astazi nici macar miscarile tale de revolutie ce-mi amagesc solstitiul... caci am apus in tine...

Un comentariu:

marcewww spunea...

woow...,frumos!

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...