26 februarie 2010

Noi doi... si o umbrela...


Se sting in mare stele, iar valurile arunca scanteie peste malul insetat...

Nu sunt eu si poate ca nu esti nici tu pe aceasta plaja pustie, dar candva, sub talpi, ne va arde nisipul.

Ne vom cauta. Doua emisfere fara clima... doua pasari fara o aripa... vom alerga sa ne implinim.

Si timpul insasi ne va invata statornicia , iar vantul va uita sa mai aduca rafale in gandurile noastre atat de imprastiate.

Nu exista departari... nici distante... poate o blanda adiere de dor... dar, cu siguranta, exista regasiri.

Te astept in furtuna... si daca in drumul tau nu reusesti sa-mi prinzi soarele... vom imparti o umbrela...

( image from : http://www.zeevasart.com/images/DSCN0390.jpg )

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...