17 februarie 2010

Santé!



Vorbesc numai gandurile, dar cine le aude? Pana la urma amutesc si ele. Noua ne ramane soapta. Acea infinita scurgere din clepsidra dorintei noastre.

Carnavalul nostru s-a incheiat si a venit timpul sa ne dam mastile jos si sa avem curajul de a ne privi in ochi. Mai adanc decat am facut-o inainte. Mai intens decat vreodata ne-am dorit.

A sosit momentul ca eu sa vad in tine prelingerea viselor mele. Un vin rosu, vechi... ce-l torn cu grija in paharul tau.

Imi place sa privesc cum ochii tai se aprind si se pierd in acea picatura pe care am lasat-o sa ti se scurga. Realizezi ca viata este scurta si ca noi doi suntem sticla si vinul.

Unul umple, iar celalalt pastreaza... pana cand devenim neincapatori si taina noastra este sorbita de timp.

Bei paharul pana la capat... ma sorbi din priviri pe mine. Eu iti zambesc si iti intind mana... vreau sa-ti opresc avantul si setea de mine...

...Ne amestecam pana cand devenim soapte...

(image from: http://www.orkunsoylu.com/images/20090317222824_14.jpg )

Un comentariu:

Anonim spunea...

"Noroc!"

Le vin donne du bonheur à ceux qui le boivent. Aimes-tu le vin MAR1NA ?

Être heureux c'est peut être aimer boire le vin pour le bonheur qu'il procure !

Pour moi, posséder l'intelligence du coeur, profiter de la sécurité d'une famille, jouir des simples douceur que la vie nous donne, c'est ça le vrai bonheur !

DAV1D (davidcoutret@yahoo.fr)

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...