17 martie 2010

Conditii si preconditii

Descrie-mi visul tau cel mai indraznet, iar eu iti voi spune cum il poti face realitate.

Deseneaza-mi femeia perfecta, iar eu iti voi arata unde poti sa o intalnesti.

Povesteste-mi ce vrei in viata, iar eu iti voi darui tot ce astepti.

Scrie-mi pe cer ce dureri te apasa, iar eu voi pune vantul sa iti alunge norii.

Arata-mi pana unde vrei sa ajungi, iar eu iti voi sterge limitele.

Ofera-mi clipa ta actuala, iar eu iti voi deschide viitorul.

Ia-mi inima de mana, iar eu voi fi a ta pe viata.

Pare atat de simplu si usor, cand le vezi scrise aici... si totusi iti este greu sa mi te predai.

Trebuie doar sa ai incredere, dragul meu!

E singura conditie... din acest contract in doi...

Sa vezi in mine... sa simti in tine... sa crezi in noi.

Sa nu-ti mai para dealul munte... sa nu mai vezi in orice furtuna un potop.

Sa realizezi ca fara risc nu poti avea castig si ca sunt lucruri in viata ce nu le poti obtine decat stand la masa ei de joc.

Sa ai curajul sa iubesti... fara sa astepti nimic inapoi... abia atunci vei realiza ce inseamna sa ai totul...

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...