09 martie 2010

Contraste

Ma descopar din ce in ce mai capricioasa si impulsiva.

Vreau totul, pentru ca in secunda doi sa-mi cersesc nimicul.

Iau orice imi pare necesar, pentru ca mai apoi sa descopar ca nu am suficient spatiu.

Cer felurite nimicuri si-mi dau la schimb bucati de suflet.

Sunt cea mai proasta negustoare de vise, dar se pare ca intotdeauna imi creste profitul.

Nu tip. Eu strig.

Nu zambesc. Eu rad.

Nu plang. Eu fac doar inventar de lacrimi.

Nu reprosez. Eu atrag atentia.

Nu visez. Eu imi creionez in somn existenta.

Nu sunt langa tine. Eu ma aflu in gandurile tale.

Nu am lumina in mine. Eu ma compun cu soare.

Nu tanjesc zborul pescarusilor. Eu sunt valul ce-i leagana.

Nu imi insel gandirea. Eu ma ratacesc in inima.

Nu am ce sa-ti ofer. Eu m-am daruit deja cu totul.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Contraste - cea mai buna definitie pentru zodia in care 'ne-am' nascut.

sentiment spunea...

contrastele se atrag mereu...

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...