25 martie 2010

Ei, dragul meu, chiar nu inteleg nimic!

Si cred ca te gasesc astazi mai aproape decat ieri.

Ti-am simtit parfumul cand ma plimbam pe strada mea pustie.

Si mi-am dat seama ca a inceput sa imi fie dor de tine.

Apoi mi s-a parut ca te-am vazut in trecatorul ce mi-a taiat calea.

Si mi-am dat seama ca nimeni nu iti poate semana.

Acum nu te mai caut decat in mine, cu totul tau de care m-am indragostit.

Nu mai permit azi nimanui sa-si dea cu parerea si nu ii mai las pe ceilalti sa imi spuna ce mai faci.

Ei nu stiu ca tu esti tot timpul cu mine.

Ei cred ca pot sa intervina in povestea ce ne-am scris-o de dinainte sa ne stim.

Ei nu cunosc nimic din mine si din tine si judeca mereu himerele din capul lor.

Ei au uitat ca noi suntem iubire si nu cunoastem spatiu, timp, ci doar inimi.

Degeaba le spun eu ca luna fara soare n-ar fi capabili sa o vada...

Ei, dragul meu, chiar nu inteleg nimic!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Si Eu, te caut !
M1ha1 Cutret1

Moi aussi j'aimerai t'écrire d'aussi beaux poèmes !
Mais c'est bien Toi, MAR1NA, qui as du talent.
Succes !
DAV1D

Lix spunea...

Intens, incomplet ... pe alocuri frustrare prin alte locuri nemultumire. Daca am dreptate ... inteleg perfect sentimentu care ma insoteste si pe mine zi de zi.

Anonim spunea...

Frumos, dar omul pe care îl plămădești mereu, din cuvinte, nu există. Probabil este o autoflagelare spirituală, cum spuneai - tu ești rana și cuțitul. Cum spunea C. de fapt.

Mar1na spunea...

Exista undeva in mine, in sufletul meu, in mintea mea, in imaginatia mea, in visurile ce ma insotesc seara de seara... Probabil ai si tu dreptate si este o autoflagelare spirituala... imi place sa cred ca il port deja in mine pe EL...

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...