05 martie 2010

Eu culegeam flori... tu imi prindeai fluturi...

Unde ni s-au ascuns gandurile ce astazi trebuiau sa ne zapaceasca?

Unde ne sunt sentimentele nebune ce ar fi trebuit sa ne fure somnul?

Unde ne umbla sufletele ce ar fi trebuit sa ne ramana unite?

Astazi nu ne mai dam teste si nici nu ne mai punem la incercari... drumul ni s-a impartit.

Cum am putut sa fim atat de neatenti si sa ne ratacim unul de celalalt?

Eu culegeam flori... tu imi prindeai fluturi...

Apoi s-a pus furtuna si ne-am ascuns in locuri diferite.

De ce nu am ramas impreuna? De ce i-am dat voie ploii sa ne sperie?

Poate ca nu eram prea bine pregatiti de o calatorie impreuna.

Poate ca nu ne doream cu adevarat sa fim doar doi, departe de lume.

Poate ca visele noastre se nasteau in nopti diferite.

Poate ca nu vom fi niciodata capabili sa ne dam un raspuns.

Poate mi-e un pic prea dor de tine... incat sa imi mai pese de trecut...

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...