18 martie 2010

Eu doar a ta... si tu mereu in mine...

Uneori ne displace balciul timpului trecut in analele existentei noastre. Alteori ne pierdem mintile in caruselul vietii si ne uitam ratiunea la poarta circului lumii.

Ne rotim in sensuri opuse, dam cu spatele mai mult de 50 de metri pe strazile cu unica directie si ne avantam ca doi bezmetici in curse ilegale pe ruta sentiment-dorinta.

Obosim.

Asa ca ne asezam la umbra gandurilor noastre ce cade peste trupuri amortite.

Neincetat ne cautam energia sufletului si ne privim in ochi pe furis.

Ne lansam intr-o provocare tacita. Eu vreau sa stiu mai multe despre tine. Tu vrei sa afli totul despre mine.

Iesim pe strazi... doi anonimi cu ploaie in acte. Intrebam trecatorii, dupa harta palmei, spre unde trebuie sa alergam.

Eu fug spre soare. Tu mergi spre luna.

Si apoi ne ratacim...

Pe mine intunericul tau ma abate de la ruta. Tie lumina ochilor mei iti stinge stelele.

Doi hoinari in lume, cu priviri ratacite spre nicaieri ne este dat sa ne ciocnim Eu-rile.

Impactul este atat de puternic incat planeta se opreste, iar timpul ni se sparge in bucatele.

Ne incearca o uimire... dar parca ar fi placere... si ne zambim complice, pentru ca oricum nu mai avem nevoie de cuvinte.

Tu ma iei de mana. Eu iti strang degetele in stramtoarea falangelor mele.

Ne daruim buzele cu gust de anotimpuri fastacite... iar in sarutul nostru se naste speranta zilei de maine.

Eu doar a ta... si tu mereu in mine...

2 comentarii:

sentiment spunea...

"eu doar a ta..si tu mereu in m ine",ce profunzime nasc aceste cuvinte....spun totul...frumos,sensibil,profund...

Anonim spunea...

<3

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...