16 martie 2010

... iar Tu?

Dar eu imi raman mie... tu te pastrezi pentru tine... si pierdem ca doi fraieri la casa de pariuri a vietii... pana cand ramanem secati de vlaga... pana cand ramanem saraci din vanzare... pana cand datoriile ni se transfera in alta viata... pana cand gasim pe ce sa mai pariem...

Propun sa ne punem in joc o ultima speranta, un jeton ce l-am ratacit printre picioarele celor ce ne-au calcat prin viata...

Eu pariez azi pe iubire... pe sufletul meu golit de povesti trecatoare... pe inima in care l-am desenat cu atata migala pe EL.

Azi merg la risc.

Azi, mai mult ca niciodata, vreau totul sau nimic...

... iar Tu?

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...